Subject Trends

Josep Espín,

Subject Trends


El passat 25 de febrer es va realitzar la primera sessió del Subject 2019. Es va celebrar a l'Antiga Fàbrica de l'Estrella Damm i es va enfocar en diferents tendències actuals del món de la comunicació com la creativitat, emprenedoria, influencers, etc.

La doctora Sara Magallón, directora de l'Escola Superior de Relacions Públiques, va donar la benvinguda a tots els assistents i va passar la paraula al primer ponent, Adrià Ramírez, el qual va explicar tots els errors que ell havia comès com emprenedor i a la vegada, va donar consells per superar-los. A continuació, fou el torn de Carles Gili de Metacom BCN, que va desvelar tips per aconseguir l'èxit com Startup: la il·lusió, el temps dedicat, la passió i la inversió (finançament), encara que també va destacar el màrqueting digital com a principal eina del succés. Seguidament, va ser el torn de Laia Oliver de l'Estudi Obal, que ens va donar a conèixer una altra manera de comunicar, el disseny gràfic a través d'etiquetes per botelles de vi. 

Després del descans, va ser el torn per a Guillermina Roses de Minders Agency juntament amb l'influencer Alba Miró. La primera va explicar com és el dia a dia com a manager en una agència per garantir l'èxit de la carrera d'aquests personatges públics. Per la seva banda, l'Alba ens va explicar en què consistia aquesta tendència en la comunicació dels influencers i si és la més efectiva en tots els casos. Després, fou el torn per David Pérez de Charles Barcelona, que presentà l'spot guanyador del Premi Impacte Comercial i com va ser el camí per realitzar-lo, des de com va sorgir la idea fins arribar a la producció. El següent ponent va ser Tomás Ferrándiz de Tiempo BBDO, el qual va exposar l'anunci guanyador del Premi Impacte Innovació, va explicar tot el procés de comunicació que van tenir amb la marca. L'última ponent va ser Verònica Pardo, que va presentar l'anunci guanyador del Premi Impacte Social, la qual ens va explicar els objectius dels espots de seguretat viaria i els resultats que tenen en la població.

Per acabar, Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi, va realitzar la cloenda de l'acte.

 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies