Subject Trends

Josep Espín,

Subject Trends


El passat 25 de febrer es va realitzar la primera sessió del Subject 2019. Es va celebrar a l'Antiga Fàbrica de l'Estrella Damm i es va enfocar en diferents tendències actuals del món de la comunicació com la creativitat, emprenedoria, influencers, etc.

La doctora Sara Magallón, directora de l'Escola Superior de Relacions Públiques, va donar la benvinguda a tots els assistents i va passar la paraula al primer ponent, Adrià Ramírez, el qual va explicar tots els errors que ell havia comès com emprenedor i a la vegada, va donar consells per superar-los. A continuació, fou el torn de Carles Gili de Metacom BCN, que va desvelar tips per aconseguir l'èxit com Startup: la il·lusió, el temps dedicat, la passió i la inversió (finançament), encara que també va destacar el màrqueting digital com a principal eina del succés. Seguidament, va ser el torn de Laia Oliver de l'Estudi Obal, que ens va donar a conèixer una altra manera de comunicar, el disseny gràfic a través d'etiquetes per botelles de vi. 

Després del descans, va ser el torn per a Guillermina Roses de Minders Agency juntament amb l'influencer Alba Miró. La primera va explicar com és el dia a dia com a manager en una agència per garantir l'èxit de la carrera d'aquests personatges públics. Per la seva banda, l'Alba ens va explicar en què consistia aquesta tendència en la comunicació dels influencers i si és la més efectiva en tots els casos. Després, fou el torn per David Pérez de Charles Barcelona, que presentà l'spot guanyador del Premi Impacte Comercial i com va ser el camí per realitzar-lo, des de com va sorgir la idea fins arribar a la producció. El següent ponent va ser Tomás Ferrándiz de Tiempo BBDO, el qual va exposar l'anunci guanyador del Premi Impacte Innovació, va explicar tot el procés de comunicació que van tenir amb la marca. L'última ponent va ser Verònica Pardo, que va presentar l'anunci guanyador del Premi Impacte Social, la qual ens va explicar els objectius dels espots de seguretat viaria i els resultats que tenen en la població.

Per acabar, Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi, va realitzar la cloenda de l'acte.

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies