Presentació propostes PR Meeting #6

Josep Espín,

Presentació propostes PR Meeting #6


Estem encantats d'anunciar que hem ampliat el termini fins al dijous 31 de de març per la presentació de treballs per al Barcelona Meeting Internacional PR # 6, que tindrà lloc el proper 29-30 de juny de 2016, Barcelona. La sisena edició de la conferència es titula desenvolupament de les relacions públiques: Entreteniment, Ètica, Innovació, Ensenyament, i dels territoris i d'establiment convida a assistir. Els detalls es troben en línia a: http://symposium.uoc.edu/go/prconference De nou tindrem la sort de tenir l'assistència de professor Bob Heath que amb els seus coautors Professors Judy moviment i Shirley Leitch, del recent llibre " Mitjans de Comunicació Social i Relacions Públiques: falsos amics i els públics de gran abast, " presentarà un panell plenari en les xarxes socials. També esperem que molts dels altres participants estaran tornant així que si us plau recordi que ha d'obtenir els seus resums d'acord amb les instruccions següents (vegeu el lloc web i http://symposium.uoc.edu/event_detail/3486/detail/barcelona-pr-meeting-6.html). S'estén el termini per als resums:
  • Per enviar un resum d'una presentació individual (resums d'entre 250-300 paraules) o un panell (3 presentadors màxim i de presentació general de tenir unresum de  250 paraules i 3 resums curts de fins a 200 paraules cadascun): 15 febrer termini ampliat l'any 2016 : març 31, l'any 2016
  • Acceptació de notificació (per correu electrònic) serà com a molt tard: abril 15, l'any 201
  • Pagament per reserva anticipada: fins al 26 de març de, l'any 2016
  • Presentació dels treballs seleccionats: abans de la conferència
Si us plau, passi aquest missatge al seu departament i als col·legues que puguin estar interessats en la nostra conferència. Si us plau, no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres a prconference@uoc.edu si té algun dubte.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies