Presentació propostes PR Meeting #6

Josep Espín,

Presentació propostes PR Meeting #6


Estem encantats d'anunciar que hem ampliat el termini fins al dijous 31 de de març per la presentació de treballs per al Barcelona Meeting Internacional PR # 6, que tindrà lloc el proper 29-30 de juny de 2016, Barcelona. La sisena edició de la conferència es titula desenvolupament de les relacions públiques: Entreteniment, Ètica, Innovació, Ensenyament, i dels territoris i d'establiment convida a assistir. Els detalls es troben en línia a: http://symposium.uoc.edu/go/prconference De nou tindrem la sort de tenir l'assistència de professor Bob Heath que amb els seus coautors Professors Judy moviment i Shirley Leitch, del recent llibre " Mitjans de Comunicació Social i Relacions Públiques: falsos amics i els públics de gran abast, " presentarà un panell plenari en les xarxes socials. També esperem que molts dels altres participants estaran tornant així que si us plau recordi que ha d'obtenir els seus resums d'acord amb les instruccions següents (vegeu el lloc web i http://symposium.uoc.edu/event_detail/3486/detail/barcelona-pr-meeting-6.html). S'estén el termini per als resums:
  • Per enviar un resum d'una presentació individual (resums d'entre 250-300 paraules) o un panell (3 presentadors màxim i de presentació general de tenir unresum de  250 paraules i 3 resums curts de fins a 200 paraules cadascun): 15 febrer termini ampliat l'any 2016 : març 31, l'any 2016
  • Acceptació de notificació (per correu electrònic) serà com a molt tard: abril 15, l'any 201
  • Pagament per reserva anticipada: fins al 26 de març de, l'any 2016
  • Presentació dels treballs seleccionats: abans de la conferència
Si us plau, passi aquest missatge al seu departament i als col·legues que puguin estar interessats en la nostra conferència. Si us plau, no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres a prconference@uoc.edu si té algun dubte.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies