Presentació propostes PR Meeting #6

Josep Espín,

Presentació propostes PR Meeting #6


Estem encantats d'anunciar que hem ampliat el termini fins al dijous 31 de de març per la presentació de treballs per al Barcelona Meeting Internacional PR # 6, que tindrà lloc el proper 29-30 de juny de 2016, Barcelona. La sisena edició de la conferència es titula desenvolupament de les relacions públiques: Entreteniment, Ètica, Innovació, Ensenyament, i dels territoris i d'establiment convida a assistir. Els detalls es troben en línia a: http://symposium.uoc.edu/go/prconference De nou tindrem la sort de tenir l'assistència de professor Bob Heath que amb els seus coautors Professors Judy moviment i Shirley Leitch, del recent llibre " Mitjans de Comunicació Social i Relacions Públiques: falsos amics i els públics de gran abast, " presentarà un panell plenari en les xarxes socials. També esperem que molts dels altres participants estaran tornant així que si us plau recordi que ha d'obtenir els seus resums d'acord amb les instruccions següents (vegeu el lloc web i http://symposium.uoc.edu/event_detail/3486/detail/barcelona-pr-meeting-6.html). S'estén el termini per als resums:
  • Per enviar un resum d'una presentació individual (resums d'entre 250-300 paraules) o un panell (3 presentadors màxim i de presentació general de tenir unresum de  250 paraules i 3 resums curts de fins a 200 paraules cadascun): 15 febrer termini ampliat l'any 2016 : març 31, l'any 2016
  • Acceptació de notificació (per correu electrònic) serà com a molt tard: abril 15, l'any 201
  • Pagament per reserva anticipada: fins al 26 de març de, l'any 2016
  • Presentació dels treballs seleccionats: abans de la conferència
Si us plau, passi aquest missatge al seu departament i als col·legues que puguin estar interessats en la nostra conferència. Si us plau, no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres a prconference@uoc.edu si té algun dubte.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies