Premis Nacionals de Comunicació

Josep Espín,

Premis Nacionals de Comunicació


Les campanyes del Sistema de Salut de Catalunya durant la primera onada de la pandèmia de la Covid-19, Premi Nacional de Comunicació en la categoria de Publicitat.

S’han premiat les campanyes #joActuo i #ensEnSortirem i les infografies informatives com a exemple d’una feina col·laborativa i d’informació en un moment molt difícil de la pandèmia.

La campanya #JoActuo va ser una aportació solidària del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Sistema de Salut de Catalunya amb la finalitat de promoure el confinament i agrair els esforços de la ciutadania per superar amb èxit la pandèmia.

  Dimarts 25 de novembre es va dur a terme l'entrega dels Premis Nacionals de Comunicació de Catalunya, sota la presidència de Pere Aragonès, president de la Generalitat, i la conudcció de l'acte per part de la periodista Gemma Nierga. En la categoria de Publicitat s'han premiat les campanyes del Sistema de Salut de Catalunya durant la primera onada de la pandemia de la Covid-19. El Jurat ha volgut premiar les campanyes #joActuo i #ensEnSortirem i les infografies informatives com a exemple d’una feina col·laborativa i d’informació en un moment molt difícil de la pandèmia. Una feina que es va estendre a bastament per comerços i tot tipus d’establiments i telèfons mòbils al llarg dels primers mesos de la pandèmia amb indicacions concretes cap a la ciutadania. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va col·laborar de manera solidària aportant la campanya #joActuo i organitzant un equip de professionals que van treballar conjuntament per a la realització d’una campanya de comunicació que va arribar a totes les llars de Catalunya, recordant la necessitat de quedar-se a casa i aprofitant el talent de cadascú per donar suport a altres persones que ho podien necessitar. Les campanyes van ser possibles gràcies a tots els professionals d’agències, mitjans i empreses que van treballar amb Salut, que es van comprometre amb aquest repte col·lectiu i que van donar resposta a les necessitats generades per la pandèmia:  McCann, Evil Love, Marc Martí, Full Circle Karma, Carat, Zoopa, Adsmurai, CollaboraBrands, Labrand, Ideria, Imagina, BeAgency, BeRepublic, Lavinia, Branding Time, IBM, i un llarg etc. El Premi el va recollir Sílvia Hernández, publicitària freelance, en representació dels més de 100 professionals que van estar implicats en tirar endavant aquestes campanyes, entre els quals hi ha Rosa Romà i Elisabet García del Servei Català de la Salut que van ser les encarregades de dirigir l’estratègia i les campanyes i Aleix Satorras (Evil Love), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Marc Puig (Branding Time), Micky Ribera i Gerard Olivé (BeAgency) i Carlos Ortet (Zoopa), que també van ser presents a la cerimònia.  Per a Hernández, aquesta ha estat una experiència sense precedents que ha demostrat que entre tots podem construir un futur millor.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies