Premis Nacionals de Comunicació

Josep Espín,

Premis Nacionals de Comunicació


Les campanyes del Sistema de Salut de Catalunya durant la primera onada de la pandèmia de la Covid-19, Premi Nacional de Comunicació en la categoria de Publicitat.

S’han premiat les campanyes #joActuo i #ensEnSortirem i les infografies informatives com a exemple d’una feina col·laborativa i d’informació en un moment molt difícil de la pandèmia.

La campanya #JoActuo va ser una aportació solidària del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Sistema de Salut de Catalunya amb la finalitat de promoure el confinament i agrair els esforços de la ciutadania per superar amb èxit la pandèmia.

  Dimarts 25 de novembre es va dur a terme l'entrega dels Premis Nacionals de Comunicació de Catalunya, sota la presidència de Pere Aragonès, president de la Generalitat, i la conudcció de l'acte per part de la periodista Gemma Nierga. En la categoria de Publicitat s'han premiat les campanyes del Sistema de Salut de Catalunya durant la primera onada de la pandemia de la Covid-19. El Jurat ha volgut premiar les campanyes #joActuo i #ensEnSortirem i les infografies informatives com a exemple d’una feina col·laborativa i d’informació en un moment molt difícil de la pandèmia. Una feina que es va estendre a bastament per comerços i tot tipus d’establiments i telèfons mòbils al llarg dels primers mesos de la pandèmia amb indicacions concretes cap a la ciutadania. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va col·laborar de manera solidària aportant la campanya #joActuo i organitzant un equip de professionals que van treballar conjuntament per a la realització d’una campanya de comunicació que va arribar a totes les llars de Catalunya, recordant la necessitat de quedar-se a casa i aprofitant el talent de cadascú per donar suport a altres persones que ho podien necessitar. Les campanyes van ser possibles gràcies a tots els professionals d’agències, mitjans i empreses que van treballar amb Salut, que es van comprometre amb aquest repte col·lectiu i que van donar resposta a les necessitats generades per la pandèmia:  McCann, Evil Love, Marc Martí, Full Circle Karma, Carat, Zoopa, Adsmurai, CollaboraBrands, Labrand, Ideria, Imagina, BeAgency, BeRepublic, Lavinia, Branding Time, IBM, i un llarg etc. El Premi el va recollir Sílvia Hernández, publicitària freelance, en representació dels més de 100 professionals que van estar implicats en tirar endavant aquestes campanyes, entre els quals hi ha Rosa Romà i Elisabet García del Servei Català de la Salut que van ser les encarregades de dirigir l’estratègia i les campanyes i Aleix Satorras (Evil Love), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Marc Puig (Branding Time), Micky Ribera i Gerard Olivé (BeAgency) i Carlos Ortet (Zoopa), que també van ser presents a la cerimònia.  Per a Hernández, aquesta ha estat una experiència sense precedents que ha demostrat que entre tots podem construir un futur millor.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies