Nou curs: L'art de la seducció, del Branded al Content

Josep Espín,

Nou curs: L'art de la seducció, del Branded al Content


L'ART DE LA SEDUCCIÓ: DEL BRANDED AL CONTENT

TOTS ELS DETALLS Data:  Dimarts, 12 de novembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.         DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals…   CONTINGUT DEL CURS En un extraordinari viatge per algunes de les obres més emblemàtiques i reconegudes de la Història, expliquem què és el branded content i com evolucionar del Branded al Content. Però aquesta aventura va més enllà. Ens convertirem en els propis artistes, creadors d’històries, per descobrir les claus que ens permetran pintar el nostre propi llenç en blanc i, lògicament, respondre a una pregunta tan senzilla com complexa: com convenço a algú per impulsar un projecte de branded content? En definitiva, com podem seduir a clients, mitjans i audiència?   PROFESSOR Alejandro Teodoro, director de Brandslab (branded content, accions especials i projectes estratègics) a Godó Strategies. Assessor de comunicació i màrqueting estratègic amb més de deu anys d’experiència en la gestió de pimes i empreses multinacionals, treballant tant a l’agència com al client final. Ha definit i realitzat alguns plans de comunicació i màrqueting (offline i online) a nivell local i global. Formador i conferenciant en universitats, escoles de negocis i empreses en àrees com l’oratòria i la comunicació eficaç, el branded content i tècniques de venda.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies