Nou curs: L'art de la seducció, del Branded al Content

Josep Espín,

Nou curs: L'art de la seducció, del Branded al Content


L'ART DE LA SEDUCCIÓ: DEL BRANDED AL CONTENT

TOTS ELS DETALLS Data:  Dimarts, 12 de novembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.         DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals…   CONTINGUT DEL CURS En un extraordinari viatge per algunes de les obres més emblemàtiques i reconegudes de la Història, expliquem què és el branded content i com evolucionar del Branded al Content. Però aquesta aventura va més enllà. Ens convertirem en els propis artistes, creadors d’històries, per descobrir les claus que ens permetran pintar el nostre propi llenç en blanc i, lògicament, respondre a una pregunta tan senzilla com complexa: com convenço a algú per impulsar un projecte de branded content? En definitiva, com podem seduir a clients, mitjans i audiència?   PROFESSOR Alejandro Teodoro, director de Brandslab (branded content, accions especials i projectes estratègics) a Godó Strategies. Assessor de comunicació i màrqueting estratègic amb més de deu anys d’experiència en la gestió de pimes i empreses multinacionals, treballant tant a l’agència com al client final. Ha definit i realitzat alguns plans de comunicació i màrqueting (offline i online) a nivell local i global. Formador i conferenciant en universitats, escoles de negocis i empreses en àrees com l’oratòria i la comunicació eficaç, el branded content i tècniques de venda.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies