MMLB. Nosotros, los persuasores

Josep Espín,

MMLB. Nosotros, los persuasores


Presentació del llibre "MMLB. Nosotros, los persuasores" [ 16 de maig. 12 h.| Palau Robert ] Confirma la teva assistència: vinc! El 1971, la història de la publicitat espanyola va tenir un punt d'inflexió que va canviar la mateixa a les dècades següents. Marçal Moliné, Miquel Montfort, Joaquim Lorente i Eddy Borsten van fundar MMLB, l'agència que no només va donar la volta al paradigma creatiu publicitari a Espanya, sinó que va revolucionar la manera de gestionar la publicitat i la forma de retribuir-se. A més, els dos pares de la creativitat moderna, com eren Lorente i Moliné, s'assentaven a treballar junts sota un mateix sostre. Des del 23 d'abril està a la venda "MMLB. Nosotros, los persuasores", l'obra que recull, per primera vegada, la història de la llegendària agència. Escrit per Sergio Rodríguez, fundador del Centre de Documentació Publicitària - i editat per l'esmentada institució - , i prologat pels mateixos Joaquim Lorente i Marçal Moliné, el llibre arrenca amb més d'una vintena de testimonis personals escrits per publicitaris, que avui son mestres per tots, com Agustí Elbaile, Joan Campmany, Tito Muñoz, Ricardo Pérez, Ramón Roda o Ricardo Rousselot, entre d'altres. Així mateix, inclou el diari que els quatre fundadors van estar portant durant quasi el primer any de vida de l'agència i que per primera vegada surt a la llum. Un recorregut pels seus millor treballs o desenes de lúcides reflexions rescatades dels seus memorables anuaris, entre d'altres continguts, completen una obra imprescindible a la biblioteca de qualsevol publicitari d'aquest país -provingui d'agència, anunciant, agència de mitjans, productora, comunitat docent o de qualsevol de la interminable llista d'àrees que configuren el nostre sector-, així com dels estudiants que en breu sortiran a la professió.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies