MMLB. Nosotros, los persuasores

Josep Espín,

MMLB. Nosotros, los persuasores


Presentació del llibre "MMLB. Nosotros, los persuasores" [ 16 de maig. 12 h.| Palau Robert ] Confirma la teva assistència: vinc! El 1971, la història de la publicitat espanyola va tenir un punt d'inflexió que va canviar la mateixa a les dècades següents. Marçal Moliné, Miquel Montfort, Joaquim Lorente i Eddy Borsten van fundar MMLB, l'agència que no només va donar la volta al paradigma creatiu publicitari a Espanya, sinó que va revolucionar la manera de gestionar la publicitat i la forma de retribuir-se. A més, els dos pares de la creativitat moderna, com eren Lorente i Moliné, s'assentaven a treballar junts sota un mateix sostre. Des del 23 d'abril està a la venda "MMLB. Nosotros, los persuasores", l'obra que recull, per primera vegada, la història de la llegendària agència. Escrit per Sergio Rodríguez, fundador del Centre de Documentació Publicitària - i editat per l'esmentada institució - , i prologat pels mateixos Joaquim Lorente i Marçal Moliné, el llibre arrenca amb més d'una vintena de testimonis personals escrits per publicitaris, que avui son mestres per tots, com Agustí Elbaile, Joan Campmany, Tito Muñoz, Ricardo Pérez, Ramón Roda o Ricardo Rousselot, entre d'altres. Així mateix, inclou el diari que els quatre fundadors van estar portant durant quasi el primer any de vida de l'agència i que per primera vegada surt a la llum. Un recorregut pels seus millor treballs o desenes de lúcides reflexions rescatades dels seus memorables anuaris, entre d'altres continguts, completen una obra imprescindible a la biblioteca de qualsevol publicitari d'aquest país -provingui d'agència, anunciant, agència de mitjans, productora, comunitat docent o de qualsevol de la interminable llista d'àrees que configuren el nostre sector-, així com dels estudiants que en breu sortiran a la professió.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies