La UAO CEU s'incorpora com a partner acadèmic al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya

Josep Espín,

La UAO CEU s'incorpora com a partner acadèmic al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya


 
  • El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i la Universitat Abat Oliba CEU han subscrit un conveni de col·laboració que estableix les bases d'una cooperació mútua.
  • L'objectiu de l'acord és acostar als estudiants a l'entorn professional del sector de la comunicació.
 

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (Col·legi) i la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) han signat un conveni de col·laboració en el qual se senten les bases d'una mútua col·laboració en àmbits d'interès compartit per ambdues institucions.

En virtut de l'acord, la UAO CEU s'incorpora al Col·legi com partner acadèmic, condició que li permetrà participar de forma plena de l'activitat i serveis que es promouen des del Col·legi. A més, un membre del claustre d'aquesta universitat passa a ser membre de ple dret del Col·legi.

En el plànol acadèmic i divulgatiu, un dels aspectes que concreta el conveni és l'organització conjunta d'una jornada anual sobre temes d'actualitat en l'àmbit de la Publicitat i Relacions Públiques. A aquesta jornada se li podran afegir més accions de col·laboració en camps on convergeixin les finalitats d'ambdues institucions.

El mutu suport és la filosofia que inspira el conveni. Dins d'aquest esperit de col·laboració, l'acord preveu, -en virtut dels canvis normatius experimentats pel Col·legi- la possibilitat que puguin ser membres del Col·legi els estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques, del doble grau en Màrqueting i Direcció comercial + Publicitat i *RRPP i del doble grau en Publicitat i RRPP + Periodisme. A més, també s'estableixen avantatjoses condicions de col·legiació per als titulats de la UAO CEU.

En aquesta mateixa línia es proporcionen als membres del Col·legi facilitats per cursar els màsters, postgraus, cursos d'especialització i cursos d'estiu que imparteix la UAO CEU. A més, tant la UAO CEU com el Col·legi es comprometen a compartir informació sobre les activitats que realitzin i a difondre entre els seus membres aquelles que puguin resultar d'interès per a aquests.

Peu de foto: la rectora de la Universitat Abat Oliba CEU, Eva Perea, i el director general del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Antonio Traugott.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies