La UAO CEU s'incorpora com a partner acadèmic al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya

Josep Espín,

La UAO CEU s'incorpora com a partner acadèmic al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya


 
  • El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i la Universitat Abat Oliba CEU han subscrit un conveni de col·laboració que estableix les bases d'una cooperació mútua.
  • L'objectiu de l'acord és acostar als estudiants a l'entorn professional del sector de la comunicació.
 

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (Col·legi) i la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) han signat un conveni de col·laboració en el qual se senten les bases d'una mútua col·laboració en àmbits d'interès compartit per ambdues institucions.

En virtut de l'acord, la UAO CEU s'incorpora al Col·legi com partner acadèmic, condició que li permetrà participar de forma plena de l'activitat i serveis que es promouen des del Col·legi. A més, un membre del claustre d'aquesta universitat passa a ser membre de ple dret del Col·legi.

En el plànol acadèmic i divulgatiu, un dels aspectes que concreta el conveni és l'organització conjunta d'una jornada anual sobre temes d'actualitat en l'àmbit de la Publicitat i Relacions Públiques. A aquesta jornada se li podran afegir més accions de col·laboració en camps on convergeixin les finalitats d'ambdues institucions.

El mutu suport és la filosofia que inspira el conveni. Dins d'aquest esperit de col·laboració, l'acord preveu, -en virtut dels canvis normatius experimentats pel Col·legi- la possibilitat que puguin ser membres del Col·legi els estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques, del doble grau en Màrqueting i Direcció comercial + Publicitat i *RRPP i del doble grau en Publicitat i RRPP + Periodisme. A més, també s'estableixen avantatjoses condicions de col·legiació per als titulats de la UAO CEU.

En aquesta mateixa línia es proporcionen als membres del Col·legi facilitats per cursar els màsters, postgraus, cursos d'especialització i cursos d'estiu que imparteix la UAO CEU. A més, tant la UAO CEU com el Col·legi es comprometen a compartir informació sobre les activitats que realitzin i a difondre entre els seus membres aquelles que puguin resultar d'interès per a aquests.

Peu de foto: la rectora de la Universitat Abat Oliba CEU, Eva Perea, i el director general del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Antonio Traugott.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies