La mirada indiscreta a les Start-Ups

Josep Espín,

La mirada indiscreta a les Start-Ups


2a. sessió d’El Mirador Indiscret Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. Dijous, 23 de febrer de 2017

Consulta:

Els 10 punts clau Vídeo-Resum de la sessió Vídeos de les exposicions Les imatges Presentació de Francesc Grau Presentació de Micky Ribera  La segona sessió d'El Mirador Indiscret, sota el títol Ecosistema start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI,  ha donat una mirada general al fenomen start-up, revelant quins són els seus fonaments i quines estratègies de màrqueting desenvolupen i que les diferencien d'altres empreses. La sessió ha iniciat amb la intervenció del moderador, Àlex Marquina, qui ha donat la benvinguda a tots els assistents i ha donat pas a Francesc Grau, CEO de Zonetacts i primer ponent del dia. Grau ha explicat els factors que es necessiten per a l'eclosió de les start-ups. D'una banda, la conjuntura: la situació de crisis fa reflexionar i dur a  les persones a plantejar-se nous reptes. En segon lloc, la tecnologia: permet que amb una mínima inversió, el local sigui global. En tercer lloc, Barcelona: ciutat número 1 en inversions tecnològiques i oberta a l'emprenedoria. Per últim, les persones: el web 2.0 ha permès que les persones es presentin al món. De la mateixa manera presenten les seves idees. Després ha estat el torn de Micky Ribera, soci co-fundador i CEO de BeAgency. En la seva exposició ha explicat l'evolució de la publicitat fins a arribar a l'actual que es caracteritza per ser omnicanal, hiperconnectada i hipersegmentada. L'agència ha passat a ser un consultor de negoci que li indica a l'empresa cap a on ha d'anar la seva comunicació. El nou model de comunicació passa per fidelitzar els clients a través de l'Inbound Marketing i del Growth Hacking. També ha destacat la importància dels influencers (el 85% dels usuaris segueixen influencers). Per últim exposa cap a on anem concluint que l'agència del futur ja la tenim aquí. Per últim, Oriol Solé, CEO de Tviso, ha exposat el cas de la seva start-up Tviso, plataforma que permet agregar tota l'oferta de pantalla, continguts de totes les plataformes i permet una gestió personalitzada de l'entreteniment. El model de negoci que segueixen és, primer, el producte. Sempre. Pel que fa a publicitat, fer anuncis que es converteixen en contingut. A través de l'afiliació, generar tràfic de qualitat. Uso del Data Related: per obtenir informes, dades i informació. I altres idees a explorar com vídeo a la carta o distribució de continguts. L'espai per al debat ha fet possible que els assistents poguessin obtenir respostes a les preguntes formulades directament als ponents que ens han acompanyat. El finalitzar la sessió,  s'ha donat pas a l'espai de networking acompanyat de  cafè i pastes on els assistents han pogut posar en comú idees i canviar impressions.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies