La mirada indiscreta a les Start-Ups

Josep Espín,

La mirada indiscreta a les Start-Ups


2a. sessió d’El Mirador Indiscret Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. Dijous, 23 de febrer de 2017

Consulta:

Els 10 punts clau Vídeo-Resum de la sessió Vídeos de les exposicions Les imatges Presentació de Francesc Grau Presentació de Micky Ribera  La segona sessió d'El Mirador Indiscret, sota el títol Ecosistema start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI,  ha donat una mirada general al fenomen start-up, revelant quins són els seus fonaments i quines estratègies de màrqueting desenvolupen i que les diferencien d'altres empreses. La sessió ha iniciat amb la intervenció del moderador, Àlex Marquina, qui ha donat la benvinguda a tots els assistents i ha donat pas a Francesc Grau, CEO de Zonetacts i primer ponent del dia. Grau ha explicat els factors que es necessiten per a l'eclosió de les start-ups. D'una banda, la conjuntura: la situació de crisis fa reflexionar i dur a  les persones a plantejar-se nous reptes. En segon lloc, la tecnologia: permet que amb una mínima inversió, el local sigui global. En tercer lloc, Barcelona: ciutat número 1 en inversions tecnològiques i oberta a l'emprenedoria. Per últim, les persones: el web 2.0 ha permès que les persones es presentin al món. De la mateixa manera presenten les seves idees. Després ha estat el torn de Micky Ribera, soci co-fundador i CEO de BeAgency. En la seva exposició ha explicat l'evolució de la publicitat fins a arribar a l'actual que es caracteritza per ser omnicanal, hiperconnectada i hipersegmentada. L'agència ha passat a ser un consultor de negoci que li indica a l'empresa cap a on ha d'anar la seva comunicació. El nou model de comunicació passa per fidelitzar els clients a través de l'Inbound Marketing i del Growth Hacking. També ha destacat la importància dels influencers (el 85% dels usuaris segueixen influencers). Per últim exposa cap a on anem concluint que l'agència del futur ja la tenim aquí. Per últim, Oriol Solé, CEO de Tviso, ha exposat el cas de la seva start-up Tviso, plataforma que permet agregar tota l'oferta de pantalla, continguts de totes les plataformes i permet una gestió personalitzada de l'entreteniment. El model de negoci que segueixen és, primer, el producte. Sempre. Pel que fa a publicitat, fer anuncis que es converteixen en contingut. A través de l'afiliació, generar tràfic de qualitat. Uso del Data Related: per obtenir informes, dades i informació. I altres idees a explorar com vídeo a la carta o distribució de continguts. L'espai per al debat ha fet possible que els assistents poguessin obtenir respostes a les preguntes formulades directament als ponents que ens han acompanyat. El finalitzar la sessió,  s'ha donat pas a l'espai de networking acompanyat de  cafè i pastes on els assistents han pogut posar en comú idees i canviar impressions.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies