Intel·ligència col·lectiva

Josep Espín,

Intel·ligència col·lectiva


INTEL·LIGÈNCIA COL·LECTIVA Dijous, 31 d'octubre de 2019 a les 9 h  L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Entenem com a intel·ligència col·lectiva els pensaments que sorgeixen a partir de la col·laboració de diversos individus en relació amb un tòpic concret.

Fomentar l’ús d’aquest tipus d’intel·ligència de manera estratègica empresarial i treballar la gestió del coneixement més enllà de l’òptica de negoci, i per tant implicant a tota la xarxa empresarial i als seus respectius “stakeholders”, suposa la visió futurista per a l’optimització de resultats en la comunicació corporativa. Què és doncs amb exactitud aquesta nova filosofia laboral? Quins avantatges proporciona aquesta cohesió a la comunitat empresarial? I com s’incorpora aquesta visió d’intel·ligència col·lectiva a l’entorn comercial? i quines millores implica per a la nostra societat? Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la pròxima sessió moderada per Sílvia Sivera: Vocal de la junta de govern, i comptarem amb Thais Ruiz de Alda, estratega tecnòloga, Arnau Vilardell, fundador i coordinador de Som Mobilitat i Manel Heredero, consultor en transformació organitzativa a Ouishare. thaisruiz Thais Ruiz de Alda (@thaisruizdealda) Estratega tecnòloga, online des de 1999. Llicenciada en Dret (Universitat de Barcelona), va continuar els seus estudis amb un postgrau en sociologia (Pompeu Fabra) i un doctorat en  teoria política.Experta en comunicació i mitjans digitals, ha treballat en diferents projectes, com la gestió de l'àrea digital en agències de comunicació com DDB,  ha liderat l'estratègia digital a l'Ajuntament de Barcelona, ha fundat la productora de websdocs Intropia i ha estat directora general d'una consultora tecnològica. Actualment és consultora en transformació digital per a diferents clients i lidera una organització non profit on s'estan gestant diferents projectes  que  potencien el binomi  dones i  tecnologia digital. Col·laboradora habitual de diferents col·lectius com Liquen Data Lab, Dimmons, Metadecidim o Design Justice del Meditarráneo. avilardell Arnau Vilardell (@ArnauVilardell) Fundador i coordinador de Som Mobilitat Som Mobilitat és la cooperativa de consum sense ànim de lucre que treballa per a una mobilitat més sostenible a partir de la creació d’eines tecnològiques en base a l’economia col·laborativa perquè els seus socis/es puguin compartir vehicles elèctrics. Anteriorment va ser fundador i director de projectes a Arcadia Serveis Culturals, una cooperativa que gestionava un espai cultural propi. Assessor en polítiques municipals en l'àmbit de cultura, educació i medi ambient. Va ser director del departament de projectes socio-educatius a Entorn, SCCL i posteriorment director de departament d'equipaments culturals, turisme i educació de MagmaCultura. Ha dirigit projectes de millora organitzativa a la Fundació Pere Tarres i a la Fundació Ràfols Casamades. Llicenciat en geografia per la Universitat de Girona, Màster en gestió de projectes SIG per la Universitat Politècnica de Catalunya, Màster en gestió de projectes culturals a la Càtedra Unesco Universitat de Girona i Postgrau en gestió d'organitzacions a ESADE. manelherederobn Manel Heredero (@manel_heredero) Consultor en transformació organitzativa a Ouishare La meva educació és en Enginyeria Mecànica i Disseny d’Edificació Sostenible. La meva passió és utilitzar la gestió del coneixement per ajudar a les comunitats a connectar, compartir i prosperar. El meu somni és veure noves formes d'associació i col·laboració que s'estenen i configuren un nou món! Sóc el coordinador principal del programa d'aprenentatge i desenvolupament de Rethink & Remix.                             La intel·ligència col·lectiva[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies