Intel·ligència col·lectiva

Josep Espín,

Intel·ligència col·lectiva


INTEL·LIGÈNCIA COL·LECTIVA Dijous, 31 d'octubre de 2019 a les 9 h  L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Entenem com a intel·ligència col·lectiva els pensaments que sorgeixen a partir de la col·laboració de diversos individus en relació amb un tòpic concret.

Fomentar l’ús d’aquest tipus d’intel·ligència de manera estratègica empresarial i treballar la gestió del coneixement més enllà de l’òptica de negoci, i per tant implicant a tota la xarxa empresarial i als seus respectius “stakeholders”, suposa la visió futurista per a l’optimització de resultats en la comunicació corporativa. Què és doncs amb exactitud aquesta nova filosofia laboral? Quins avantatges proporciona aquesta cohesió a la comunitat empresarial? I com s’incorpora aquesta visió d’intel·ligència col·lectiva a l’entorn comercial? i quines millores implica per a la nostra societat? Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la pròxima sessió moderada per Sílvia Sivera: Vocal de la junta de govern, i comptarem amb Thais Ruiz de Alda, estratega tecnòloga, Arnau Vilardell, fundador i coordinador de Som Mobilitat i Manel Heredero, consultor en transformació organitzativa a Ouishare. thaisruiz Thais Ruiz de Alda (@thaisruizdealda) Estratega tecnòloga, online des de 1999. Llicenciada en Dret (Universitat de Barcelona), va continuar els seus estudis amb un postgrau en sociologia (Pompeu Fabra) i un doctorat en  teoria política.Experta en comunicació i mitjans digitals, ha treballat en diferents projectes, com la gestió de l'àrea digital en agències de comunicació com DDB,  ha liderat l'estratègia digital a l'Ajuntament de Barcelona, ha fundat la productora de websdocs Intropia i ha estat directora general d'una consultora tecnològica. Actualment és consultora en transformació digital per a diferents clients i lidera una organització non profit on s'estan gestant diferents projectes  que  potencien el binomi  dones i  tecnologia digital. Col·laboradora habitual de diferents col·lectius com Liquen Data Lab, Dimmons, Metadecidim o Design Justice del Meditarráneo. avilardell Arnau Vilardell (@ArnauVilardell) Fundador i coordinador de Som Mobilitat Som Mobilitat és la cooperativa de consum sense ànim de lucre que treballa per a una mobilitat més sostenible a partir de la creació d’eines tecnològiques en base a l’economia col·laborativa perquè els seus socis/es puguin compartir vehicles elèctrics. Anteriorment va ser fundador i director de projectes a Arcadia Serveis Culturals, una cooperativa que gestionava un espai cultural propi. Assessor en polítiques municipals en l'àmbit de cultura, educació i medi ambient. Va ser director del departament de projectes socio-educatius a Entorn, SCCL i posteriorment director de departament d'equipaments culturals, turisme i educació de MagmaCultura. Ha dirigit projectes de millora organitzativa a la Fundació Pere Tarres i a la Fundació Ràfols Casamades. Llicenciat en geografia per la Universitat de Girona, Màster en gestió de projectes SIG per la Universitat Politècnica de Catalunya, Màster en gestió de projectes culturals a la Càtedra Unesco Universitat de Girona i Postgrau en gestió d'organitzacions a ESADE. manelherederobn Manel Heredero (@manel_heredero) Consultor en transformació organitzativa a Ouishare La meva educació és en Enginyeria Mecànica i Disseny d’Edificació Sostenible. La meva passió és utilitzar la gestió del coneixement per ajudar a les comunitats a connectar, compartir i prosperar. El meu somni és veure noves formes d'associació i col·laboració que s'estenen i configuren un nou món! Sóc el coordinador principal del programa d'aprenentatge i desenvolupament de Rethink & Remix.                             La intel·ligència col·lectiva[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies