Àrees del Col·legi

Josep Espín,

Àrees del Col·legi


El Col·legi està estructurat en diferents àrees que permeten desenvolupar l'activitat col·legial i complir amb els objectius propis del Col·legi.

Àrea Econòmica i de Gestió de Recursos:

    · Encarregada de gestionar els recursos propis del Col·legi i buscar noves fonts d‘ingrés. Signar convenis de col·laboració amb entitats i empreses que comporten un benefici per als membres del Col·legi. Responsable de la gestió de la Borsa de Treball i del que té a veure amb la recerca de feina.

Àrea de Desenvolupament Professional i Expansió:

    · Encarregada de coordinar totes aquelles activitats col·legials que es realitzen des del Col·legi al voltant del món de la comunicació i que tenen com a objectiu aportar al col·legiat informació, coneixement, i networking/relació.

Àrea d’investigació, formació i relacions amb les universitats:

    · Organització dels cursos formatius del Col·legi per actualitzar coneixements, millorar habilitats, i en definitiva, progressar laboral i personalment. Signatura d’acords de col·laboració amb les Universitats que permeten una relació fluïda amb les Universitats i un acostament als futurs col·legiats. Convocar el Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Modificar cookies