Àrees del Col·legi

Josep Espín,

Àrees del Col·legi


El Col·legi està estructurat en diferents àrees que permeten desenvolupar l'activitat col·legial i complir amb els objectius propis del Col·legi.

Àrea Econòmica i de Gestió de Recursos:

    · Encarregada de gestionar els recursos propis del Col·legi i buscar noves fonts d‘ingrés. Signar convenis de col·laboració amb entitats i empreses que comporten un benefici per als membres del Col·legi. Responsable de la gestió de la Borsa de Treball i del que té a veure amb la recerca de feina.

Àrea de Desenvolupament Professional i Expansió:

    · Encarregada de coordinar totes aquelles activitats col·legials que es realitzen des del Col·legi al voltant del món de la comunicació i que tenen com a objectiu aportar al col·legiat informació, coneixement, i networking/relació.

Àrea d’investigació, formació i relacions amb les universitats:

    · Organització dels cursos formatius del Col·legi per actualitzar coneixements, millorar habilitats, i en definitiva, progressar laboral i personalment. Signatura d’acords de col·laboració amb les Universitats que permeten una relació fluïda amb les Universitats i un acostament als futurs col·legiats. Convocar el Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies