Imaging Directivos

Josep Espín,

Imaging Directivos


El Col·legi ha signat un conveni de col·laboració amb IMAGING DIRECTIVOS, amb la finalitat de que els membres del Col·legi i les seves empreses puguin gaudir d'un substancial descompte i d'un tracte personalitzat a l’hora de contractar directament, o subcontractar per a tercers, els serveis de realització de fotoretrats i biografies oficials d’empresaris, alts directius, executius i professionals lliberals. Donada la claredat del sistema de tarifes establertes, les avantatges per els membres del Col·legi són molt fàcils de valorar, doncs es basen en un descompte lineal fix del 20% sobre treballs encarregats per, i facturats a, un membre del Col·legi; o un 10% de descompte al client final si l’encàrrec es materialitza directament i es factura al dit client final, prèvia intermediació o recomanació d’un membre del Col·legi. Entre professionals de la Publicitat i les RR.PP., no cal dir que el servei integrat de fotoretrats i biografies oficials és una novetat a Espanya, i que es tracta de un suport de primera magnitud a l’hora de millorar la visibilitat, la credibilitat i el reconeixement del màxims responsables de les empreses i organitzacions, o els dels personatges privats amb projecció pública, en els Media gràfics i audiovisuals, on molt sovint s’aprofita qualsevol foto capturada al vol en una reunió i no hi ha res preparat per lliurar com ‘la’ imatge personal o com ‘el’ més essencial del perfil biogràfic del protagonista d’un reportatge, una entrevista, una conferència, en entorns corporatius, sectorials, associatius, col·legials o socials. Més informació: IMAGING DIRECTIVOS www.imaging-directivos.com Pere Serrat: 636 476 424

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies