Imaging Directivos

Josep Espín,

Imaging Directivos


El Col·legi ha signat un conveni de col·laboració amb IMAGING DIRECTIVOS, amb la finalitat de que els membres del Col·legi i les seves empreses puguin gaudir d'un substancial descompte i d'un tracte personalitzat a l’hora de contractar directament, o subcontractar per a tercers, els serveis de realització de fotoretrats i biografies oficials d’empresaris, alts directius, executius i professionals lliberals. Donada la claredat del sistema de tarifes establertes, les avantatges per els membres del Col·legi són molt fàcils de valorar, doncs es basen en un descompte lineal fix del 20% sobre treballs encarregats per, i facturats a, un membre del Col·legi; o un 10% de descompte al client final si l’encàrrec es materialitza directament i es factura al dit client final, prèvia intermediació o recomanació d’un membre del Col·legi. Entre professionals de la Publicitat i les RR.PP., no cal dir que el servei integrat de fotoretrats i biografies oficials és una novetat a Espanya, i que es tracta de un suport de primera magnitud a l’hora de millorar la visibilitat, la credibilitat i el reconeixement del màxims responsables de les empreses i organitzacions, o els dels personatges privats amb projecció pública, en els Media gràfics i audiovisuals, on molt sovint s’aprofita qualsevol foto capturada al vol en una reunió i no hi ha res preparat per lliurar com ‘la’ imatge personal o com ‘el’ més essencial del perfil biogràfic del protagonista d’un reportatge, una entrevista, una conferència, en entorns corporatius, sectorials, associatius, col·legials o socials. Més informació: IMAGING DIRECTIVOS www.imaging-directivos.com Pere Serrat: 636 476 424

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies