Guanyadors del 5è concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

Guanyadors del 5è concurs de Joves Creatius


El dimecres dia 19 de juliol es va celebrar la Festa d'Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, on es van desvetllar les campanyes guanyadores del Concurs de Joves Creatius. Aquests guardons premien les propostes dels creatius més joves per prevenir i conscienciar sobre el binge drinking. Les tres propostes guanyadores dels Premis han estat: 1r Premi: Carla Llinàs Izquierdo i Ricard Aparicio Castillo per la campanya amb el lema La teva última història. 2n Premi: Mª Àngels Gutiérrez per la seva campanya“Diaridunabingedrinker”. 3r Premi : Adrián Rull per la campanya “Ballar és més divertit si saps amb qui”. El concurs, convocat pel Col·legi juntament amb la Generalitat de Catalunya, l’Obra Social Fundació “La Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign, té l’objectiu d'acostar-se als creatius més joves i ajudar-los a desenvolupar el seu talent a través de la realització d’un pòster de publicitat exterior. Aquesta iniciativa pretén augmentar la percepció del risc de consumir alcohol en un període reduït de temps (binge drinking) entre els joves. El concurs està obert a la participació d’estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de les Universitats Catalanes i tots els membres del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, amb l’única limitació de tenir entre 18 i 30 anys en el moment de la inscripció. Sobre el jurat: Els membres que han format part del Jurat d'aquest any són:
  • Sra. Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació Bancària La Caixa.
  • Sr. Joan Colom, Subdirector General de Drogodependències de la Generalitat de Catalunya.
  • Guillem d’Efak Fullana, Responsable de Comunicació Estratègica. Departament de Salut.
  • Noelia Fernández, Directora Creativa Manifiesto.
  • Albert Gimeno, Adjunt a Direcció Comercial. Branded Content i esdeveniments Grup Godó.
  • Sr. Isahac Oliver, Director Creatiu Executiu de & Rosàs.
  • Sr. Antoni Molons i Garcia, Secretari de Difusió i Atenció Ciutadana. Generalitat de Catalunya.
  • Sr. Victor Morales, Soci Paradigma Barcelona.
  • Sr. Micky Ribera, Soci co-fundador i CEO de BeAgency.
  • Sra. Rosa Romà, Degana del Col·legi.
  • Sr. Ramon Caba, Director Creatiu de Proximity.
  • Sr. Aleix Satorras Mas, Director General. Evil Love.
  • Sra. Pilar Solanes, Cap del Departament de Salut – Ajuntament de Barcelona.
  • Sra. Maribel Pasarín, Directora Observatori de Salut Pública – Ajuntament de Barcelona.
  • Sr. José Luis Castaño, JC DECAUX.
  • Sr. Victor Curto, secretari del jurat i vicedegà del Col·legi.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies