Guanyadors del 5è concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

Guanyadors del 5è concurs de Joves Creatius


El dimecres dia 19 de juliol es va celebrar la Festa d'Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, on es van desvetllar les campanyes guanyadores del Concurs de Joves Creatius. Aquests guardons premien les propostes dels creatius més joves per prevenir i conscienciar sobre el binge drinking. Les tres propostes guanyadores dels Premis han estat: 1r Premi: Carla Llinàs Izquierdo i Ricard Aparicio Castillo per la campanya amb el lema La teva última història. 2n Premi: Mª Àngels Gutiérrez per la seva campanya“Diaridunabingedrinker”. 3r Premi : Adrián Rull per la campanya “Ballar és més divertit si saps amb qui”. El concurs, convocat pel Col·legi juntament amb la Generalitat de Catalunya, l’Obra Social Fundació “La Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign, té l’objectiu d'acostar-se als creatius més joves i ajudar-los a desenvolupar el seu talent a través de la realització d’un pòster de publicitat exterior. Aquesta iniciativa pretén augmentar la percepció del risc de consumir alcohol en un període reduït de temps (binge drinking) entre els joves. El concurs està obert a la participació d’estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de les Universitats Catalanes i tots els membres del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, amb l’única limitació de tenir entre 18 i 30 anys en el moment de la inscripció. Sobre el jurat: Els membres que han format part del Jurat d'aquest any són:
  • Sra. Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació Bancària La Caixa.
  • Sr. Joan Colom, Subdirector General de Drogodependències de la Generalitat de Catalunya.
  • Guillem d’Efak Fullana, Responsable de Comunicació Estratègica. Departament de Salut.
  • Noelia Fernández, Directora Creativa Manifiesto.
  • Albert Gimeno, Adjunt a Direcció Comercial. Branded Content i esdeveniments Grup Godó.
  • Sr. Isahac Oliver, Director Creatiu Executiu de & Rosàs.
  • Sr. Antoni Molons i Garcia, Secretari de Difusió i Atenció Ciutadana. Generalitat de Catalunya.
  • Sr. Victor Morales, Soci Paradigma Barcelona.
  • Sr. Micky Ribera, Soci co-fundador i CEO de BeAgency.
  • Sra. Rosa Romà, Degana del Col·legi.
  • Sr. Ramon Caba, Director Creatiu de Proximity.
  • Sr. Aleix Satorras Mas, Director General. Evil Love.
  • Sra. Pilar Solanes, Cap del Departament de Salut – Ajuntament de Barcelona.
  • Sra. Maribel Pasarín, Directora Observatori de Salut Pública – Ajuntament de Barcelona.
  • Sr. José Luis Castaño, JC DECAUX.
  • Sr. Victor Curto, secretari del jurat i vicedegà del Col·legi.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies