Gran participació a la 1a edició de Subject

Josep Espín,

Gran participació a la 1a edició de Subject


Dijous 18 de febrer de 2016, a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm de Barcelona, va tenir lloc el Subject Live Music. Aquesta fou la primera edició de tres jornades organitzades pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, amb el suport d' Onahotels i Estrella Damm, on excel·lents professionals de la comunicació i de la publicitat del món de la música van compartir en directe els seus coneixements en una jornada molt dinàmica.

L’esdeveniment, amb aforament complet, va comptar amb professionals de la comunicació de Sónar, Primavera Sound, Sala Apolo, Vida Festival, Estrella Damm i Barcelona Supercomputing Center.

Georgia Taglietti, Responsable de Comunicació de Sónar, va començar la jornada amb el tema “Communication Leader”, on va mostrar la gran habilitat que ha tingut el festival per aconseguir augmentar l’audiència en tants pocs anys. A més a més, es va endinsar a tractar el poder de les xarxes socials com a forta eina per a comunicar i transmetre l’esperit del festival.

Va haver-hi també el “The Data Revolution”, un tema molt rellevant protagonitzat per Fernando Cucchietti, Líder del Grupo de Visualización Científica en Barcelona Supercomputinc Center, on va explicar el que suposa la importància de la informació dels consumidors pels negocis actuals. Sumant-hi, Beba Naverita, Responsable de Marqueting i de Comunicació Primavera Sound, ens va il·lustrar amb el “Marqueting 360” les millors tècniques per arribar a l’audiència de la millor manera.

Per una altre banda, Sergi Casero i Mónica Molins, Dissenyadors Gràfics de la Sara Apolo, van plantejar el “Graphic Revolution”, el qual va interessar molt als assistents i on van plasmar tècniques per a l’elaboració dels cartells dels concursos i concerts realitzats en la Sala Apolo.

Amb el tema “Innovación, reposicionamiento y comunidad”, Dani Poveda, Director General del Vida Festival, va aconseguir transmetre la història del festival pel qual es va arribar a posicionar en un mercat tan madur.

Per últim, Fabio Belnome, Ejectiu de Comunicació d’Estrella Damm, mitjançant l’”Engagement i el Patrocini” es va endinsar a explicar la producció de l’últim anunci de la marca de Cervesa, protagonitzat per Dakota Johnson.

A continuació us deixem un recull de fotografies del Subject Live Music:

  IMG_6765

El gran número d’assistents que va omplir la fàbrica ens demostra que els joves, cada vegada més, tenen un major interès i voluntat en adquirir noves idees, conèixer nous formats i actualitzar els seus coneixements per afrontar amb èxit els reptes del mercat actual de la publicitat i de la comunicació.

Però Subject no termina aquí, ja que la pròxima cita tindrà lloc el 14 d’abril de 2016 en la mateixa Antiga Fàbrica Estrella Damm. Sota el títol de Subject: Tourism, es tractarà sobre les principals estratègies i tècniques que utilitzen les empreses del sector turístic per arribat al gran públic.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies