Gran participació a la 1a edició de Subject

Josep Espín,

Gran participació a la 1a edició de Subject


Dijous 18 de febrer de 2016, a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm de Barcelona, va tenir lloc el Subject Live Music. Aquesta fou la primera edició de tres jornades organitzades pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, amb el suport d' Onahotels i Estrella Damm, on excel·lents professionals de la comunicació i de la publicitat del món de la música van compartir en directe els seus coneixements en una jornada molt dinàmica.

L’esdeveniment, amb aforament complet, va comptar amb professionals de la comunicació de Sónar, Primavera Sound, Sala Apolo, Vida Festival, Estrella Damm i Barcelona Supercomputing Center.

Georgia Taglietti, Responsable de Comunicació de Sónar, va començar la jornada amb el tema “Communication Leader”, on va mostrar la gran habilitat que ha tingut el festival per aconseguir augmentar l’audiència en tants pocs anys. A més a més, es va endinsar a tractar el poder de les xarxes socials com a forta eina per a comunicar i transmetre l’esperit del festival.

Va haver-hi també el “The Data Revolution”, un tema molt rellevant protagonitzat per Fernando Cucchietti, Líder del Grupo de Visualización Científica en Barcelona Supercomputinc Center, on va explicar el que suposa la importància de la informació dels consumidors pels negocis actuals. Sumant-hi, Beba Naverita, Responsable de Marqueting i de Comunicació Primavera Sound, ens va il·lustrar amb el “Marqueting 360” les millors tècniques per arribar a l’audiència de la millor manera.

Per una altre banda, Sergi Casero i Mónica Molins, Dissenyadors Gràfics de la Sara Apolo, van plantejar el “Graphic Revolution”, el qual va interessar molt als assistents i on van plasmar tècniques per a l’elaboració dels cartells dels concursos i concerts realitzats en la Sala Apolo.

Amb el tema “Innovación, reposicionamiento y comunidad”, Dani Poveda, Director General del Vida Festival, va aconseguir transmetre la història del festival pel qual es va arribar a posicionar en un mercat tan madur.

Per últim, Fabio Belnome, Ejectiu de Comunicació d’Estrella Damm, mitjançant l’”Engagement i el Patrocini” es va endinsar a explicar la producció de l’últim anunci de la marca de Cervesa, protagonitzat per Dakota Johnson.

A continuació us deixem un recull de fotografies del Subject Live Music:

  IMG_6765

El gran número d’assistents que va omplir la fàbrica ens demostra que els joves, cada vegada més, tenen un major interès i voluntat en adquirir noves idees, conèixer nous formats i actualitzar els seus coneixements per afrontar amb èxit els reptes del mercat actual de la publicitat i de la comunicació.

Però Subject no termina aquí, ja que la pròxima cita tindrà lloc el 14 d’abril de 2016 en la mateixa Antiga Fàbrica Estrella Damm. Sota el títol de Subject: Tourism, es tractarà sobre les principals estratègies i tècniques que utilitzen les empreses del sector turístic per arribat al gran públic.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies