El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Roger Sendra Director General Ymedia & Wink a Barcelona. Roger Sendra és economista, Màster en Màrqueting a ESADE i PDD a l’IESE.

Roger ha desenvolupat la seva carrera professional al grup Dentsu amb les funcions de director general de Carat Barcelona, director d’estratègia del grup Dentsu Espanya amb seu a Madrid, on va treballar, entre altres, per a clients com Coca-Cola i Procter & Gamble. Des de fa 3 anys lidera la operació d’Ymedia & Wink a Barcelona.

Fora de l’àmbit professional, en Roger es professor de publicitat digital a l’ISDI, la Barcelona Technology School i és professor associat d’ESADE en mitjans i publicitat. És membre de l’advisory board del centre tecnològic i digital de Barcelona Tech City.

Pablo Sanchez Media & Digital Director at GBfoodsDes de setembre de 2020 és Media & Digital Director en GBFoods, empresa d'alimentació. Prèviament va estar vinculat a Puig durant 9 anys, com a Global Media Director, i en els seus inicis va treballar en les diferents agències de mitjans com Mediacom, Carat, Universal Media i Arena entre altres.Pablo és Màster en Direcció de Màrqueting per ESADE i Màster en Comunicació Empresarial i Noves tecnologies per la UPF.
Gil Blancafort Fundador de Wheelzzz®Gil està especialitzat en innovació creativa i consultoria a transformació digital i negoci, amb més de dues dècades d'experiència en la indústria creativa. En els últims anys s'ha centrat en generar valor en serveis d'innovació creativa transversal en entorns enfocats a la transformació digital i vinculats a l'estratègia, el negoci,la comunicació i posicionament per a nombroses marques.Ha estat vinculat a agències com: I&R (WPP) MAD, BCN, NYC, Casadevall & Pedreño & PRG (Publicis), Villar Roses, e Yslandia, agència creativa digital que va fundar en plena crisi del 2009.Actualment és col·laborador i consultor en nombrosos projectes d'Innovació creativa. En plena pandèmia del #covid19, ha llançat al mercat internacional un producte únic en la seva categoria: Wheelzzz.com. Una Startup que avui dia, és el seu laboratori personal, on posa en marxa tot el coneixement per a la transformació en projectes d'innovació i open innovation màrqueting per a diferents corporacions i marques.Ha estat membre del jurat de Cannes Lions, CdeC, L'Ull d'Iberoamèrica El Sol, FIAP, Nova York Festival, Inspirational, LisbonAd, Fepi i Next, entre altres festivals en els quals ha obtingut nombrosos reconeixements amb els seus equips.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies