El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Roger Sendra Director General Ymedia & Wink a Barcelona. Roger Sendra és economista, Màster en Màrqueting a ESADE i PDD a l’IESE.

Roger ha desenvolupat la seva carrera professional al grup Dentsu amb les funcions de director general de Carat Barcelona, director d’estratègia del grup Dentsu Espanya amb seu a Madrid, on va treballar, entre altres, per a clients com Coca-Cola i Procter & Gamble. Des de fa 3 anys lidera la operació d’Ymedia & Wink a Barcelona.

Fora de l’àmbit professional, en Roger es professor de publicitat digital a l’ISDI, la Barcelona Technology School i és professor associat d’ESADE en mitjans i publicitat. És membre de l’advisory board del centre tecnològic i digital de Barcelona Tech City.

Pablo Sanchez Media & Digital Director at GBfoodsDes de setembre de 2020 és Media & Digital Director en GBFoods, empresa d'alimentació. Prèviament va estar vinculat a Puig durant 9 anys, com a Global Media Director, i en els seus inicis va treballar en les diferents agències de mitjans com Mediacom, Carat, Universal Media i Arena entre altres.Pablo és Màster en Direcció de Màrqueting per ESADE i Màster en Comunicació Empresarial i Noves tecnologies per la UPF.
Gil Blancafort Fundador de Wheelzzz®Gil està especialitzat en innovació creativa i consultoria a transformació digital i negoci, amb més de dues dècades d'experiència en la indústria creativa. En els últims anys s'ha centrat en generar valor en serveis d'innovació creativa transversal en entorns enfocats a la transformació digital i vinculats a l'estratègia, el negoci,la comunicació i posicionament per a nombroses marques.Ha estat vinculat a agències com: I&R (WPP) MAD, BCN, NYC, Casadevall & Pedreño & PRG (Publicis), Villar Roses, e Yslandia, agència creativa digital que va fundar en plena crisi del 2009.Actualment és col·laborador i consultor en nombrosos projectes d'Innovació creativa. En plena pandèmia del #covid19, ha llançat al mercat internacional un producte únic en la seva categoria: Wheelzzz.com. Una Startup que avui dia, és el seu laboratori personal, on posa en marxa tot el coneixement per a la transformació en projectes d'innovació i open innovation màrqueting per a diferents corporacions i marques.Ha estat membre del jurat de Cannes Lions, CdeC, L'Ull d'Iberoamèrica El Sol, FIAP, Nova York Festival, Inspirational, LisbonAd, Fepi i Next, entre altres festivals en els quals ha obtingut nombrosos reconeixements amb els seus equips.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies