El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Roger Sendra Director General Ymedia & Wink a Barcelona. Roger Sendra és economista, Màster en Màrqueting a ESADE i PDD a l’IESE.

Roger ha desenvolupat la seva carrera professional al grup Dentsu amb les funcions de director general de Carat Barcelona, director d’estratègia del grup Dentsu Espanya amb seu a Madrid, on va treballar, entre altres, per a clients com Coca-Cola i Procter & Gamble. Des de fa 3 anys lidera la operació d’Ymedia & Wink a Barcelona.

Fora de l’àmbit professional, en Roger es professor de publicitat digital a l’ISDI, la Barcelona Technology School i és professor associat d’ESADE en mitjans i publicitat. És membre de l’advisory board del centre tecnològic i digital de Barcelona Tech City.

Pablo Sanchez Media & Digital Director at GBfoodsDes de setembre de 2020 és Media & Digital Director en GBFoods, empresa d'alimentació. Prèviament va estar vinculat a Puig durant 9 anys, com a Global Media Director, i en els seus inicis va treballar en les diferents agències de mitjans com Mediacom, Carat, Universal Media i Arena entre altres.Pablo és Màster en Direcció de Màrqueting per ESADE i Màster en Comunicació Empresarial i Noves tecnologies per la UPF.
Gil Blancafort Fundador de Wheelzzz®Gil està especialitzat en innovació creativa i consultoria a transformació digital i negoci, amb més de dues dècades d'experiència en la indústria creativa. En els últims anys s'ha centrat en generar valor en serveis d'innovació creativa transversal en entorns enfocats a la transformació digital i vinculats a l'estratègia, el negoci,la comunicació i posicionament per a nombroses marques.Ha estat vinculat a agències com: I&R (WPP) MAD, BCN, NYC, Casadevall & Pedreño & PRG (Publicis), Villar Roses, e Yslandia, agència creativa digital que va fundar en plena crisi del 2009.Actualment és col·laborador i consultor en nombrosos projectes d'Innovació creativa. En plena pandèmia del #covid19, ha llançat al mercat internacional un producte únic en la seva categoria: Wheelzzz.com. Una Startup que avui dia, és el seu laboratori personal, on posa en marxa tot el coneixement per a la transformació en projectes d'innovació i open innovation màrqueting per a diferents corporacions i marques.Ha estat membre del jurat de Cannes Lions, CdeC, L'Ull d'Iberoamèrica El Sol, FIAP, Nova York Festival, Inspirational, LisbonAd, Fepi i Next, entre altres festivals en els quals ha obtingut nombrosos reconeixements amb els seus equips.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies