El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Enric Jové és CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, càrrec que exerceix des de l'any 2009. Es va unir a McCann Worldgroup en el 2000, i des de llavors és el màxim responsable de la digitalització de la companyia tant a Espanya com a Portugal. En 2007 va ser nomenat Director General de McCann Barcelona, convertint-se en CEO de McCann Worldgroup dos anys després i assumint la màxima responsabilitat de les sis companyies que el grup McCann té a Barcelona. En 2014 és promogut també a Chief Innovation Officer (CIO) de McCann Worldgroup España. Entre les principals marques per a les quals ha treballat en projectes tant nacionals com internacionals d'innovació digital poden ressenyar-se: Nike, Barclays, Nespresso, FC Barcelona, Nestlé, Kia, Repsol, la Caixa, Wuaki Tv, Let’s Prima, Martini, Banc de Sabadell, LFP, Buitoni o Maggi, entre altres. Cal destacar que entre els anys 2015 i 2018 va ser Responsable Mundial de la Comunicació d’ ALDI Supermercats.
Sam Júdez és directora general de DDB Barcelona. Es va incorporar a DDB provinent del món del research, on va exercir com a Responsable d'Estudis publicitaris a Ipsos durant sis anys. La trajectòria de Sam en l'agència transcorre en el departament de Planificació Estratègica, on va arribar com a planner de Volkswagen, passant després a ser Head of Planning de DDB Barcelona, Head of Planning de DDB España i Chief Strategy Officer de DDB España. Des d'octubre de 2016 és Directora General de DDB Barcelona. Sam ha treballat per a clients com Volkswagen, Audi, Seat, Aldi, Affinity, BBVA, Media Markt, Movistar, Nestle, Danone, Henkel, Idilia Foods, Unilever, Bosch i Siemens, Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya. És llicenciada en Ciències de la Comunicació per la UAB. És Màster en Internet Business per ISDI i PDG pel IESE. És docent en la UAB i en la UPF.
Jordi Urbea és el Vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, amb més de 160 empleats. És un dels professionals pioners a Internet del nostre país. Va començar el 1992 essent directiu d'empreses com Servicom, Intercom, EresMas, entre d'altres. El 1998 va crear la seva pròpia agència interactiva, Avatar e-studios, i que va vendre un any després al grup de comunicació Bassat Ogilvy& Mather al qual s'incorporà el 1999 com a director general d'Ogilvy Interactive. Ha estat el responsable de la transformació digital de la companyia a Barcelona i impulsor d'Ogilvy Upcelerator, la primera acceleradora d'start-ups del grup Ogilvy al món, una iniciativa pionera en el sector publicitari. És coordinador del màster en Màrqueting Directe i Digital de la Universitat Pompeu Fabra (BCN) i autor de diversos llibres.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies