El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Enric Jové és CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, càrrec que exerceix des de l'any 2009. Es va unir a McCann Worldgroup en el 2000, i des de llavors és el màxim responsable de la digitalització de la companyia tant a Espanya com a Portugal. En 2007 va ser nomenat Director General de McCann Barcelona, convertint-se en CEO de McCann Worldgroup dos anys després i assumint la màxima responsabilitat de les sis companyies que el grup McCann té a Barcelona. En 2014 és promogut també a Chief Innovation Officer (CIO) de McCann Worldgroup España. Entre les principals marques per a les quals ha treballat en projectes tant nacionals com internacionals d'innovació digital poden ressenyar-se: Nike, Barclays, Nespresso, FC Barcelona, Nestlé, Kia, Repsol, la Caixa, Wuaki Tv, Let’s Prima, Martini, Banc de Sabadell, LFP, Buitoni o Maggi, entre altres. Cal destacar que entre els anys 2015 i 2018 va ser Responsable Mundial de la Comunicació d’ ALDI Supermercats.
Sam Júdez és directora general de DDB Barcelona. Es va incorporar a DDB provinent del món del research, on va exercir com a Responsable d'Estudis publicitaris a Ipsos durant sis anys. La trajectòria de Sam en l'agència transcorre en el departament de Planificació Estratègica, on va arribar com a planner de Volkswagen, passant després a ser Head of Planning de DDB Barcelona, Head of Planning de DDB España i Chief Strategy Officer de DDB España. Des d'octubre de 2016 és Directora General de DDB Barcelona. Sam ha treballat per a clients com Volkswagen, Audi, Seat, Aldi, Affinity, BBVA, Media Markt, Movistar, Nestle, Danone, Henkel, Idilia Foods, Unilever, Bosch i Siemens, Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya. És llicenciada en Ciències de la Comunicació per la UAB. És Màster en Internet Business per ISDI i PDG pel IESE. És docent en la UAB i en la UPF.
Jordi Urbea és el Vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, amb més de 160 empleats. És un dels professionals pioners a Internet del nostre país. Va començar el 1992 essent directiu d'empreses com Servicom, Intercom, EresMas, entre d'altres. El 1998 va crear la seva pròpia agència interactiva, Avatar e-studios, i que va vendre un any després al grup de comunicació Bassat Ogilvy& Mather al qual s'incorporà el 1999 com a director general d'Ogilvy Interactive. Ha estat el responsable de la transformació digital de la companyia a Barcelona i impulsor d'Ogilvy Upcelerator, la primera acceleradora d'start-ups del grup Ogilvy al món, una iniciativa pionera en el sector publicitari. És coordinador del màster en Màrqueting Directe i Digital de la Universitat Pompeu Fabra (BCN) i autor de diversos llibres.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies