El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària


Ramon Arteman Director, Metropolitana de MuntatgesSoc tècnic audiovisual i em dedico a la postproducció des de l’any 1982 fins avui. L’any 1995 fundem Metroopolitana, postproductora especialitzada en publicitat.Avui Metropolitana te seu a Barcelona i Madrid amb un equip 25 professionals especialitzats en correcció de color, CGI- 3D i composició.
Roberto Fara Chief Creative Officer de Ogilvy a EspanyaRoberto lidera la creativitat de l'agència en les seves oficines de Madrid i Barcelona. Nascut a Buenos Aires – Argentina, l'any 2000 es mou a Espanya, on treballa per a l'agència Doubleyou. Durant els últims 7 anys ha viscut a Nova York treballant com Executive Creative Director en R/GA.Roberto ha destacat al llarg de la seva dilatada carrera per la seva gran capacitat per a crear experiències de marca, productes i serveis per a algunes de les marques més reconegudes del món, com Nike, Google, Samsung, eBay, Audi, Dièsel, Coca-Cola i Conversi. El seu treball ha estat reconegut en diferents festivals internacionals com Cannes Lions, One Show, DA&D, Festival Circulo de Oro de México, Festival El Ojo de Ibero-América, El Sol, Premis Laus, Effies, CdeC i Shorty Awards entre altres. On sovint és convidat a participar com a jurat i compartir la seva passió per l’art, tecnologia, innovació i disseny.
Albert Soler Founding Partner i MD Mamma Team Productions. Amb més de 20 anys d'experiència en producció, Albert Soler és un dels fundadors i MD de Mamma Team Productions. Mamma Team és una productora fundada en 2005, líder a Espanya i Portugal produint TV i foto per a agències, anunciants i productores de tot el món. Amb oficines a Barcelona, Madrid i Lisboa, té el seu propi equip de directors en els quals destaquen Claudia Llosa o Galder, per posar algun exemple, amb el qual està ara produint algun dels seus pròxims projectes de ficció.Albert ha estat sempre molt involucrat en la part més social de la producció, sent actualment President de la APCP, així com produint diversos documentals per a ONGs.
Modera

Benet Solans Director general Asociación de Empresas de Postproducción AEPPD

Em dic Benet Solans i vaig néixer a Barcelona fa 60 anys i estic col·legiat amb el número de soci 1587. Actualment soc director de la Asociación de Empresas de Postproducción AEPP. Em vaig llicenciar en Ciències de la Informació a la UAB i vaig començar a treballar en producció audiovisual a Tiempo/BBDO, desprès com a cap de producció va venir Lorente /Mussons i d’aquí a director general d’un estudi de so Classic & New/ Prodigi. Al cap de dos anys vaig crear una productora Calandra Films i va arribar un invent, ser el primer producer free lance a Barcelona, d’aquest invent va sorgir una empresa Central de Producers . Vaig deixar la meva empresa per portar la direcció de producció de Montaje de Mozart dedicada a la postproducció d’àudio i vídeo. Aquestes tres últimes feines combinades amb la direcció cinematogràfica de rodatges de publicitat . Al següent lloc hi vaig estar 15 anys, una empresa meva que era el departament de producció de l’agència JWT, es deia Urbana Production Project, vam arribar a ser 25 persones entre les oficines de Barcelona i Madrid. Uns mesos com a productor executiu a Albiñana, i ara mateix , com ja he comentat, a l’equip de la AEPP com a director. Acompanyant a tot això molta gent, clients, companys, projectes, produccions, empreses i persones. Ah!!, i fa un parell d’anys vaig acabar una llicenciatura de psicologia.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies