El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària


Ramon Arteman Director, Metropolitana de MuntatgesSoc tècnic audiovisual i em dedico a la postproducció des de l’any 1982 fins avui. L’any 1995 fundem Metroopolitana, postproductora especialitzada en publicitat.Avui Metropolitana te seu a Barcelona i Madrid amb un equip 25 professionals especialitzats en correcció de color, CGI- 3D i composició.
Roberto Fara Chief Creative Officer de Ogilvy a EspanyaRoberto lidera la creativitat de l'agència en les seves oficines de Madrid i Barcelona. Nascut a Buenos Aires – Argentina, l'any 2000 es mou a Espanya, on treballa per a l'agència Doubleyou. Durant els últims 7 anys ha viscut a Nova York treballant com Executive Creative Director en R/GA.Roberto ha destacat al llarg de la seva dilatada carrera per la seva gran capacitat per a crear experiències de marca, productes i serveis per a algunes de les marques més reconegudes del món, com Nike, Google, Samsung, eBay, Audi, Dièsel, Coca-Cola i Conversi. El seu treball ha estat reconegut en diferents festivals internacionals com Cannes Lions, One Show, DA&D, Festival Circulo de Oro de México, Festival El Ojo de Ibero-América, El Sol, Premis Laus, Effies, CdeC i Shorty Awards entre altres. On sovint és convidat a participar com a jurat i compartir la seva passió per l’art, tecnologia, innovació i disseny.
Albert Soler Founding Partner i MD Mamma Team Productions. Amb més de 20 anys d'experiència en producció, Albert Soler és un dels fundadors i MD de Mamma Team Productions. Mamma Team és una productora fundada en 2005, líder a Espanya i Portugal produint TV i foto per a agències, anunciants i productores de tot el món. Amb oficines a Barcelona, Madrid i Lisboa, té el seu propi equip de directors en els quals destaquen Claudia Llosa o Galder, per posar algun exemple, amb el qual està ara produint algun dels seus pròxims projectes de ficció.Albert ha estat sempre molt involucrat en la part més social de la producció, sent actualment President de la APCP, així com produint diversos documentals per a ONGs.
Modera

Benet Solans Director general Asociación de Empresas de Postproducción AEPPD

Em dic Benet Solans i vaig néixer a Barcelona fa 60 anys i estic col·legiat amb el número de soci 1587. Actualment soc director de la Asociación de Empresas de Postproducción AEPP. Em vaig llicenciar en Ciències de la Informació a la UAB i vaig començar a treballar en producció audiovisual a Tiempo/BBDO, desprès com a cap de producció va venir Lorente /Mussons i d’aquí a director general d’un estudi de so Classic & New/ Prodigi. Al cap de dos anys vaig crear una productora Calandra Films i va arribar un invent, ser el primer producer free lance a Barcelona, d’aquest invent va sorgir una empresa Central de Producers . Vaig deixar la meva empresa per portar la direcció de producció de Montaje de Mozart dedicada a la postproducció d’àudio i vídeo. Aquestes tres últimes feines combinades amb la direcció cinematogràfica de rodatges de publicitat . Al següent lloc hi vaig estar 15 anys, una empresa meva que era el departament de producció de l’agència JWT, es deia Urbana Production Project, vam arribar a ser 25 persones entre les oficines de Barcelona i Madrid. Uns mesos com a productor executiu a Albiñana, i ara mateix , com ja he comentat, a l’equip de la AEPP com a director. Acompanyant a tot això molta gent, clients, companys, projectes, produccions, empreses i persones. Ah!!, i fa un parell d’anys vaig acabar una llicenciatura de psicologia.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies