El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària


Ramon Arteman Director, Metropolitana de MuntatgesSoc tècnic audiovisual i em dedico a la postproducció des de l’any 1982 fins avui. L’any 1995 fundem Metroopolitana, postproductora especialitzada en publicitat.Avui Metropolitana te seu a Barcelona i Madrid amb un equip 25 professionals especialitzats en correcció de color, CGI- 3D i composició.
Roberto Fara Chief Creative Officer de Ogilvy a EspanyaRoberto lidera la creativitat de l'agència en les seves oficines de Madrid i Barcelona. Nascut a Buenos Aires – Argentina, l'any 2000 es mou a Espanya, on treballa per a l'agència Doubleyou. Durant els últims 7 anys ha viscut a Nova York treballant com Executive Creative Director en R/GA.Roberto ha destacat al llarg de la seva dilatada carrera per la seva gran capacitat per a crear experiències de marca, productes i serveis per a algunes de les marques més reconegudes del món, com Nike, Google, Samsung, eBay, Audi, Dièsel, Coca-Cola i Conversi. El seu treball ha estat reconegut en diferents festivals internacionals com Cannes Lions, One Show, DA&D, Festival Circulo de Oro de México, Festival El Ojo de Ibero-América, El Sol, Premis Laus, Effies, CdeC i Shorty Awards entre altres. On sovint és convidat a participar com a jurat i compartir la seva passió per l’art, tecnologia, innovació i disseny.
Albert Soler Founding Partner i MD Mamma Team Productions. Amb més de 20 anys d'experiència en producció, Albert Soler és un dels fundadors i MD de Mamma Team Productions. Mamma Team és una productora fundada en 2005, líder a Espanya i Portugal produint TV i foto per a agències, anunciants i productores de tot el món. Amb oficines a Barcelona, Madrid i Lisboa, té el seu propi equip de directors en els quals destaquen Claudia Llosa o Galder, per posar algun exemple, amb el qual està ara produint algun dels seus pròxims projectes de ficció.Albert ha estat sempre molt involucrat en la part més social de la producció, sent actualment President de la APCP, així com produint diversos documentals per a ONGs.
Modera

Benet Solans Director general Asociación de Empresas de Postproducción AEPPD

Em dic Benet Solans i vaig néixer a Barcelona fa 60 anys i estic col·legiat amb el número de soci 1587. Actualment soc director de la Asociación de Empresas de Postproducción AEPP. Em vaig llicenciar en Ciències de la Informació a la UAB i vaig començar a treballar en producció audiovisual a Tiempo/BBDO, desprès com a cap de producció va venir Lorente /Mussons i d’aquí a director general d’un estudi de so Classic & New/ Prodigi. Al cap de dos anys vaig crear una productora Calandra Films i va arribar un invent, ser el primer producer free lance a Barcelona, d’aquest invent va sorgir una empresa Central de Producers . Vaig deixar la meva empresa per portar la direcció de producció de Montaje de Mozart dedicada a la postproducció d’àudio i vídeo. Aquestes tres últimes feines combinades amb la direcció cinematogràfica de rodatges de publicitat . Al següent lloc hi vaig estar 15 anys, una empresa meva que era el departament de producció de l’agència JWT, es deia Urbana Production Project, vam arribar a ser 25 persones entre les oficines de Barcelona i Madrid. Uns mesos com a productor executiu a Albiñana, i ara mateix , com ja he comentat, a l’equip de la AEPP com a director. Acompanyant a tot això molta gent, clients, companys, projectes, produccions, empreses i persones. Ah!!, i fa un parell d’anys vaig acabar una llicenciatura de psicologia.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies