El Mirador Indiscret: Internacionalització

Josep Espín,

El Mirador Indiscret: Internacionalització


pastillainscripcionspalaurobert
Cristina Serradell Quincannon Directora de la Unitat de Negoci Internacional d'Acció.Economista, Màster en Negocis Internacionals per la South Bank University, Londres i Màster en Diplomàcia i Acció Exterior per la UPF. Experta en comerç internacional, màrqueting i estratègia empresarial amb més de quinze d'anys d'experiència en l'assessorament a pimes. Té un coneixement profund dels mercats anglosaxons, especialment del mercat britànic on va viure-hi durant deu anys, treballant en empreses privades britàniques i com a directora de l'oficina del COPCA des d'on va promoure la internacionalització de les empreses catalanes al mercat britànic i irlandès. De l'any 2008-2013 va ser Gerent d'Orientació i Estratègia Empresarial a ACCIÓ on va crear programes per capacitar a l'empresa en la reflexió estratègica, la millora de la gestió empresarial i la transformació del model de negoci.Va ser Coordinadora del node de la xarxa europea Enterprise Europe Network de la Comissió Europea a Catalunya (2008-2011) i Responsable del projecte Catalonia European Entrepreneurial Region del Comitè de les Regions (2011-2013). Del 2015 al 2017 va gestionar l'equip d'estratègia internacional assessorant empreses en el seu procés d'internacionalització identificant els mercats on hi ha millors oportunitats de negoci per a l'empresa. Actualment, és directora d'Internacionalització a ACCIÓ. Oscar Iniesta Soci i Director Sènior LLYC Oscar té més de vint-i-cinc anys d'experiència en el camp de la consultoria en comunicació. Entre la seva dilatada trajectòria professional, ha treballat en LLYC, on va ser Director General de l'oficina de Barcelona durant tres anys; SAE, la primera agència de relacions públiques d'Espanya; i Weber Shandwick. Va fundar Arenalia en 2004. Forma part del consell de la xarxa més gran d'agències de comunicació internacional IPREX des de 2.009, pertany a l'associació de directius de comunicació DIRCOM i va ser Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya del 2014 al 2018. David Boronat Executive president de Multiplica Llicenciat en Direcció i Administració d'Empreses a ESADE, és fundador i ara President i Chief Future Officer de Multiplica, una de les consultores digitals més reconegudes en parla hispana. Expert reconegut a l'internet amb una llarga trajectòria com consultor, és a més, conferenciant i business angel. Acaba de publicar el llibre Rellevància sobre com crear experiències digitals més oportunes, properes i intel·ligents.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies