El Mirador Indiscret: Internacionalització

Josep Espín,

El Mirador Indiscret: Internacionalització


pastillainscripcionspalaurobert
Cristina Serradell Quincannon Directora de la Unitat de Negoci Internacional d'Acció.Economista, Màster en Negocis Internacionals per la South Bank University, Londres i Màster en Diplomàcia i Acció Exterior per la UPF. Experta en comerç internacional, màrqueting i estratègia empresarial amb més de quinze d'anys d'experiència en l'assessorament a pimes. Té un coneixement profund dels mercats anglosaxons, especialment del mercat britànic on va viure-hi durant deu anys, treballant en empreses privades britàniques i com a directora de l'oficina del COPCA des d'on va promoure la internacionalització de les empreses catalanes al mercat britànic i irlandès. De l'any 2008-2013 va ser Gerent d'Orientació i Estratègia Empresarial a ACCIÓ on va crear programes per capacitar a l'empresa en la reflexió estratègica, la millora de la gestió empresarial i la transformació del model de negoci.Va ser Coordinadora del node de la xarxa europea Enterprise Europe Network de la Comissió Europea a Catalunya (2008-2011) i Responsable del projecte Catalonia European Entrepreneurial Region del Comitè de les Regions (2011-2013). Del 2015 al 2017 va gestionar l'equip d'estratègia internacional assessorant empreses en el seu procés d'internacionalització identificant els mercats on hi ha millors oportunitats de negoci per a l'empresa. Actualment, és directora d'Internacionalització a ACCIÓ. Oscar Iniesta Soci i Director Sènior LLYC Oscar té més de vint-i-cinc anys d'experiència en el camp de la consultoria en comunicació. Entre la seva dilatada trajectòria professional, ha treballat en LLYC, on va ser Director General de l'oficina de Barcelona durant tres anys; SAE, la primera agència de relacions públiques d'Espanya; i Weber Shandwick. Va fundar Arenalia en 2004. Forma part del consell de la xarxa més gran d'agències de comunicació internacional IPREX des de 2.009, pertany a l'associació de directius de comunicació DIRCOM i va ser Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya del 2014 al 2018. David Boronat Executive president de Multiplica Llicenciat en Direcció i Administració d'Empreses a ESADE, és fundador i ara President i Chief Future Officer de Multiplica, una de les consultores digitals més reconegudes en parla hispana. Expert reconegut a l'internet amb una llarga trajectòria com consultor, és a més, conferenciant i business angel. Acaba de publicar el llibre Rellevància sobre com crear experiències digitals més oportunes, properes i intel·ligents.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies