EL Mirador Indiscret · El Metavers

Josep Espín,

EL Mirador Indiscret · El Metavers


pastillainscripcionspalaurobert
 Josep Maria Ganyet, CEO Mortensen

Enginyer informàtic, va iniciar la seva carrera professional a IBM i Deutsche Bank en disseny d'interacció humana. L'any 1994 va crear la seva primera empresa en internet Ars Virtualis i va crear també el portal hoymesiento.com.

És cofundador de Mortensen i forma part de diferents projectes com Soundkik o Keep Calm and Speak Catalan. És professor a la Universitat Pompeu Fabra i col·laborador habitual de diferents mitjans de comunicació com TV3, Rac1, La Vanguardia i BTV.

Ricard Castellet, Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma

S'ha incorporat com a Digital Transformation a Gebro Pharma que forma part del grup farmacèutic austríac Gebro PharmaGmbH. Anteriorment va ser chief connector officer (CCO) a Barcelona Tech City. Amb més de 25 anys d'experiència professional en el món digital, va treballar a BeRepublic, BeAgency, LetsBonus i Elogia.

És col·laborador del programa de ràdio Revolució 4.0 a Catalunya Ràdio.

 Miquel Castany Crivillers, Co-Fundador i Director Creatiu a CreatingREM.  Nascut el 1999, Amant de la cultura d'Internet, dissenyador de Interacció i creador de contingut des de fa 9 anys construint comunitats a les diferents plataformes de la creator economy.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies