EL Mirador Indiscret · El Metavers

Josep Espín,

EL Mirador Indiscret · El Metavers


pastillainscripcionspalaurobert
 Josep Maria Ganyet, CEO Mortensen

Enginyer informàtic, va iniciar la seva carrera professional a IBM i Deutsche Bank en disseny d'interacció humana. L'any 1994 va crear la seva primera empresa en internet Ars Virtualis i va crear també el portal hoymesiento.com.

És cofundador de Mortensen i forma part de diferents projectes com Soundkik o Keep Calm and Speak Catalan. És professor a la Universitat Pompeu Fabra i col·laborador habitual de diferents mitjans de comunicació com TV3, Rac1, La Vanguardia i BTV.

Ricard Castellet, Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma

S'ha incorporat com a Digital Transformation a Gebro Pharma que forma part del grup farmacèutic austríac Gebro PharmaGmbH. Anteriorment va ser chief connector officer (CCO) a Barcelona Tech City. Amb més de 25 anys d'experiència professional en el món digital, va treballar a BeRepublic, BeAgency, LetsBonus i Elogia.

És col·laborador del programa de ràdio Revolució 4.0 a Catalunya Ràdio.

 Miquel Castany Crivillers, Co-Fundador i Director Creatiu a CreatingREM.  Nascut el 1999, Amant de la cultura d'Internet, dissenyador de Interacció i creador de contingut des de fa 9 anys construint comunitats a les diferents plataformes de la creator economy.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies