NOU CURS: Transmedia strategy

Josep Espín,

NOU CURS: Transmedia strategy


TRANSMEDIA STRATEGY

Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
TOTS ELS DETALLS Data:   5, de desembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.     DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals… CONTINGUT DEL CURS: La creació de continguts, hauria d’estar present al dia a dia de qualsevol professional del màrqueting digital, des de qualsevol dels players que formen part del pool que participa de la comunicació de les marques: productora, mitjà, agència, estudi... La disrupció del fet digital, que passa per una asincronia de consum del contingut, requereix una comunicació més liquida, 24/7 i 365. Hi ha una nova necessitat, d'abordar la cobertura i la freqüència, en la qual la peça simplement és una tàctica que ha d'estar al servei de l'estratègia independentment de la plataforma o dispositiu que la distribueixi. Aquest canvi exigeix nous paradigmes, noves tècniques i noves eines diferents de les que hem utilitzat fins avui La conquesta del cervell deixa de ser la prioritat per a buscar un òrgan molt més sensitiu del qual si ets capaç d'entrar, podries ocupar-lo per sempre. Que la relació entre marca i consumidor sigui d'amor, o no, dependrà únicament de saber abordar una relació des del diàleg i la proximitat. Entre els temes més importants que tocarem es troben: 1. De les 4P’s a les 4 C’s 2. La publicitat de l'incordi: L’herència 3. Target actitudinal i percepció = identitat 4. Els nous mercats interconnectats 5. La importància de la conversació 6. Nous conceptes: - Storytelling - Narrativa liquida i Transmèdia (mètode del cas basat a l’experiència de TV3) Tasques a realitzar prèvia a la sessió formativa: Lectura 1: Manifiesto Cluetrain http://tremendo.com/cluetrain/ Lectura 2: Contenido eres tú (diversos autors) http://www.evasanagustin.com/contenidoerestu/ Lectura / Consulta 3: Arxiu del Club de Creatius http://archivodelacreatividadcdec.com/piezas.html# PROFESSOR:
Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
#hablandoenhashtagsentiendelagente  #faig #CosesdeTV3, tocat pel #MomentoAfortunado fent la revolució al #Revolució4 i aviat seré un BricoHeroe. Jordi Pi, dissenyador industrial, diplomat en direcció de màrqueting i diplomat en direcció de comunicació, és productor executiu de mitjans digitals en la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i formador en diferents universitats i escoles de negocis. Centrat en el canvi de model comunicatiu, ha desenvolupat productes com #Etiquetats o Em dic Manel, els primers programes que una televisió en obert estrena adaptant la nova narrativa transmèdia. Actualment és el director executiu del nou programa de Catalunya Ràdio Revolució 4.0. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies