NOU CURS: Transmedia strategy

Josep Espín,

NOU CURS: Transmedia strategy


TRANSMEDIA STRATEGY

Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
TOTS ELS DETALLS Data:   5, de desembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.     DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals… CONTINGUT DEL CURS: La creació de continguts, hauria d’estar present al dia a dia de qualsevol professional del màrqueting digital, des de qualsevol dels players que formen part del pool que participa de la comunicació de les marques: productora, mitjà, agència, estudi... La disrupció del fet digital, que passa per una asincronia de consum del contingut, requereix una comunicació més liquida, 24/7 i 365. Hi ha una nova necessitat, d'abordar la cobertura i la freqüència, en la qual la peça simplement és una tàctica que ha d'estar al servei de l'estratègia independentment de la plataforma o dispositiu que la distribueixi. Aquest canvi exigeix nous paradigmes, noves tècniques i noves eines diferents de les que hem utilitzat fins avui La conquesta del cervell deixa de ser la prioritat per a buscar un òrgan molt més sensitiu del qual si ets capaç d'entrar, podries ocupar-lo per sempre. Que la relació entre marca i consumidor sigui d'amor, o no, dependrà únicament de saber abordar una relació des del diàleg i la proximitat. Entre els temes més importants que tocarem es troben: 1. De les 4P’s a les 4 C’s 2. La publicitat de l'incordi: L’herència 3. Target actitudinal i percepció = identitat 4. Els nous mercats interconnectats 5. La importància de la conversació 6. Nous conceptes: - Storytelling - Narrativa liquida i Transmèdia (mètode del cas basat a l’experiència de TV3) Tasques a realitzar prèvia a la sessió formativa: Lectura 1: Manifiesto Cluetrain http://tremendo.com/cluetrain/ Lectura 2: Contenido eres tú (diversos autors) http://www.evasanagustin.com/contenidoerestu/ Lectura / Consulta 3: Arxiu del Club de Creatius http://archivodelacreatividadcdec.com/piezas.html# PROFESSOR:
Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
#hablandoenhashtagsentiendelagente  #faig #CosesdeTV3, tocat pel #MomentoAfortunado fent la revolució al #Revolució4 i aviat seré un BricoHeroe. Jordi Pi, dissenyador industrial, diplomat en direcció de màrqueting i diplomat en direcció de comunicació, és productor executiu de mitjans digitals en la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i formador en diferents universitats i escoles de negocis. Centrat en el canvi de model comunicatiu, ha desenvolupat productes com #Etiquetats o Em dic Manel, els primers programes que una televisió en obert estrena adaptant la nova narrativa transmèdia. Actualment és el director executiu del nou programa de Catalunya Ràdio Revolució 4.0. [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies