NOU CURS: Transmedia strategy

Josep Espín,

NOU CURS: Transmedia strategy


TRANSMEDIA STRATEGY

Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
TOTS ELS DETALLS Data:   5, de desembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.     DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals… CONTINGUT DEL CURS: La creació de continguts, hauria d’estar present al dia a dia de qualsevol professional del màrqueting digital, des de qualsevol dels players que formen part del pool que participa de la comunicació de les marques: productora, mitjà, agència, estudi... La disrupció del fet digital, que passa per una asincronia de consum del contingut, requereix una comunicació més liquida, 24/7 i 365. Hi ha una nova necessitat, d'abordar la cobertura i la freqüència, en la qual la peça simplement és una tàctica que ha d'estar al servei de l'estratègia independentment de la plataforma o dispositiu que la distribueixi. Aquest canvi exigeix nous paradigmes, noves tècniques i noves eines diferents de les que hem utilitzat fins avui La conquesta del cervell deixa de ser la prioritat per a buscar un òrgan molt més sensitiu del qual si ets capaç d'entrar, podries ocupar-lo per sempre. Que la relació entre marca i consumidor sigui d'amor, o no, dependrà únicament de saber abordar una relació des del diàleg i la proximitat. Entre els temes més importants que tocarem es troben: 1. De les 4P’s a les 4 C’s 2. La publicitat de l'incordi: L’herència 3. Target actitudinal i percepció = identitat 4. Els nous mercats interconnectats 5. La importància de la conversació 6. Nous conceptes: - Storytelling - Narrativa liquida i Transmèdia (mètode del cas basat a l’experiència de TV3) Tasques a realitzar prèvia a la sessió formativa: Lectura 1: Manifiesto Cluetrain http://tremendo.com/cluetrain/ Lectura 2: Contenido eres tú (diversos autors) http://www.evasanagustin.com/contenidoerestu/ Lectura / Consulta 3: Arxiu del Club de Creatius http://archivodelacreatividadcdec.com/piezas.html# PROFESSOR:
Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
#hablandoenhashtagsentiendelagente  #faig #CosesdeTV3, tocat pel #MomentoAfortunado fent la revolució al #Revolució4 i aviat seré un BricoHeroe. Jordi Pi, dissenyador industrial, diplomat en direcció de màrqueting i diplomat en direcció de comunicació, és productor executiu de mitjans digitals en la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i formador en diferents universitats i escoles de negocis. Centrat en el canvi de model comunicatiu, ha desenvolupat productes com #Etiquetats o Em dic Manel, els primers programes que una televisió en obert estrena adaptant la nova narrativa transmèdia. Actualment és el director executiu del nou programa de Catalunya Ràdio Revolució 4.0. [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies