Conferència sobre les tendències social media 2017

Josep Espín,

Conferència sobre les tendències social media 2017


L'evolució d'Internet des de la primera dècada del segle XXI ha estat marcada pel creixent protagonisme dels serveis, les plataformes i els continguts publicats en els anomenats social media o mitjans socials. Conseqüentment, aquests mitjans s'han convertit en canals d'informació i comunicació imprescindibles en l'actualitat per a qualsevol empresa o entitat pública, així com també a escala individual. En aquest context, són cada cop més necessaris professionals que entenguin i dominin les estratègies i les tècniques de la producció de continguts, i els modes d'interacció amb les comunitats d'aquestes noves plataformes digitals. Per aquest motiu, perfils com ara els de content manager (gestor de continguts), community manager (gestor de comunitats), social media strategist (estrateg de mitjans socials) o copywriter (redactor), entre d'altres, són cada cop més demandats pel creixent mercat digital. Per parlar d'aquest context digital, el pròxim dijous 5 d'octubre de 2017 a les 19h, tindrà lloc la conferència sobre "Tendències Social Media 2017" a càrrec de Miquel Pellicer, al Saló d'Actes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. La conferència, oberta a tothom, forma part de la inauguració del curs de postgrau de "Continguts Social Media" adreçat a a graduats, llicenciats o diplomats en Informació i Documentació, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i altres graus relacionats amb informació digital. També s’adreça a professionals de l’àmbit sense titulació acadèmica de grau i a alumnes del graus esmentats que tinguin cursats el 90 % dels crèdits dels seus estudis. La matriculació encara està oberta, i pots inscriure't aquí. Miquel Pellicer és periodista i antropòleg, director d'Estratègia i Comunicació del Grup Lavinia i analista de tendències. A més a més, és autor d'"Optimisme per a periodistes", de l'editorial UOC. Pots trobar més informació sobre ell aquí.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies