Conferència sobre les tendències social media 2017

Josep Espín,

Conferència sobre les tendències social media 2017


L'evolució d'Internet des de la primera dècada del segle XXI ha estat marcada pel creixent protagonisme dels serveis, les plataformes i els continguts publicats en els anomenats social media o mitjans socials. Conseqüentment, aquests mitjans s'han convertit en canals d'informació i comunicació imprescindibles en l'actualitat per a qualsevol empresa o entitat pública, així com també a escala individual. En aquest context, són cada cop més necessaris professionals que entenguin i dominin les estratègies i les tècniques de la producció de continguts, i els modes d'interacció amb les comunitats d'aquestes noves plataformes digitals. Per aquest motiu, perfils com ara els de content manager (gestor de continguts), community manager (gestor de comunitats), social media strategist (estrateg de mitjans socials) o copywriter (redactor), entre d'altres, són cada cop més demandats pel creixent mercat digital. Per parlar d'aquest context digital, el pròxim dijous 5 d'octubre de 2017 a les 19h, tindrà lloc la conferència sobre "Tendències Social Media 2017" a càrrec de Miquel Pellicer, al Saló d'Actes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. La conferència, oberta a tothom, forma part de la inauguració del curs de postgrau de "Continguts Social Media" adreçat a a graduats, llicenciats o diplomats en Informació i Documentació, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i altres graus relacionats amb informació digital. També s’adreça a professionals de l’àmbit sense titulació acadèmica de grau i a alumnes del graus esmentats que tinguin cursats el 90 % dels crèdits dels seus estudis. La matriculació encara està oberta, i pots inscriure't aquí. Miquel Pellicer és periodista i antropòleg, director d'Estratègia i Comunicació del Grup Lavinia i analista de tendències. A més a més, és autor d'"Optimisme per a periodistes", de l'editorial UOC. Pots trobar més informació sobre ell aquí.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies