Subject: Tourism

Josep Espín,

Subject: Tourism


Subject és un esdeveniment en el qual s'exploraran diferents aplicacions de la comunicació a través de l'experiència dels seus subjectes protagonistes. Els assistents podran veure i aprendre com es treballa una disciplina tan àmplia com la comunicació en diferents sectors i les seves particularitats, ja sigui en turisme, en la música en directe o en new media.

Prestigiosos professionals de cada àrea donaran consells, compartiran informació útil i experiències amb els assistents.

Es tracta d'un projecte dirigit a estudiants i professionals de la comunicació  interessats en veure la disciplina des d'una perspectiva més profunda, i amb l'objectiu de que serveixin com a font d'inspiració. 

Es dividirà en tres jornades que comptarà amb 5 o 6 ponents segons la jornada.

La segona jornada, que es durà a terme a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm el dia 14 d'abril de 2016,  de 9:30 a 14 h, tractarà sobre el paper de la publicitat i les relacions públiques en el turisme. Per això, comptarem amb directius d'empreses com: Roiback, que ens parlarà de com potenciar el canal directe; Onahotels, que parlarà sobre el màrqueting emocional; Review Pro, que parlarà sobre "Guest Intelligence"; Innovarout ens donarà les claus de com innovar en turisme i Offroutes 2.0 que ens descubrirà les noves tendències del sector.

Places limitades a l'aforament. 

Finalment, en la tercera edició es parlarà del new media, els nous suports publicitaris i de relacions públiques que formen part de la revolució que hi ha en marxa. Parlarem de Transmedia, Storytelling, xarxes socials, apps i, per què no, realitat virtual.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies