Subject: Tourism

Josep Espín,

Subject: Tourism


Subject és un esdeveniment en el qual s'exploraran diferents aplicacions de la comunicació a través de l'experiència dels seus subjectes protagonistes. Els assistents podran veure i aprendre com es treballa una disciplina tan àmplia com la comunicació en diferents sectors i les seves particularitats, ja sigui en turisme, en la música en directe o en new media.

Prestigiosos professionals de cada àrea donaran consells, compartiran informació útil i experiències amb els assistents.

Es tracta d'un projecte dirigit a estudiants i professionals de la comunicació  interessats en veure la disciplina des d'una perspectiva més profunda, i amb l'objectiu de que serveixin com a font d'inspiració. 

Es dividirà en tres jornades que comptarà amb 5 o 6 ponents segons la jornada.

La segona jornada, que es durà a terme a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm el dia 14 d'abril de 2016,  de 9:30 a 14 h, tractarà sobre el paper de la publicitat i les relacions públiques en el turisme. Per això, comptarem amb directius d'empreses com: Roiback, que ens parlarà de com potenciar el canal directe; Onahotels, que parlarà sobre el màrqueting emocional; Review Pro, que parlarà sobre "Guest Intelligence"; Innovarout ens donarà les claus de com innovar en turisme i Offroutes 2.0 que ens descubrirà les noves tendències del sector.

Places limitades a l'aforament. 

Finalment, en la tercera edició es parlarà del new media, els nous suports publicitaris i de relacions públiques que formen part de la revolució que hi ha en marxa. Parlarem de Transmedia, Storytelling, xarxes socials, apps i, per què no, realitat virtual.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies