Subject: Tourism

Josep Espín,

Subject: Tourism


Subject és un esdeveniment en el qual s'exploraran diferents aplicacions de la comunicació a través de l'experiència dels seus subjectes protagonistes. Els assistents podran veure i aprendre com es treballa una disciplina tan àmplia com la comunicació en diferents sectors i les seves particularitats, ja sigui en turisme, en la música en directe o en new media.

Prestigiosos professionals de cada àrea donaran consells, compartiran informació útil i experiències amb els assistents.

Es tracta d'un projecte dirigit a estudiants i professionals de la comunicació  interessats en veure la disciplina des d'una perspectiva més profunda, i amb l'objectiu de que serveixin com a font d'inspiració. 

Es dividirà en tres jornades que comptarà amb 5 o 6 ponents segons la jornada.

La segona jornada, que es durà a terme a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm el dia 14 d'abril de 2016,  de 9:30 a 14 h, tractarà sobre el paper de la publicitat i les relacions públiques en el turisme. Per això, comptarem amb directius d'empreses com: Roiback, que ens parlarà de com potenciar el canal directe; Onahotels, que parlarà sobre el màrqueting emocional; Review Pro, que parlarà sobre "Guest Intelligence"; Innovarout ens donarà les claus de com innovar en turisme i Offroutes 2.0 que ens descubrirà les noves tendències del sector.

Places limitades a l'aforament. 

Finalment, en la tercera edició es parlarà del new media, els nous suports publicitaris i de relacions públiques que formen part de la revolució que hi ha en marxa. Parlarem de Transmedia, Storytelling, xarxes socials, apps i, per què no, realitat virtual.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies