Brands Love Citybranding

Josep Espín,

Brands Love Citybranding


0BRANDS LOVE CITYBRANDING Dijous, 25 d'abril de 2019 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte comença a les 9.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te a l’esmorzar del Mirador! És gratuït!       El place branding és una disciplina que crea i gestiona la identitat de marca d'una ciutat,  emplaçament o àrea geogràfica concreta que comparteix elements comuns en un espai delimitat. La cultura, la història, la missió, els valors, els sectors estratègics, els símbols visuals, i un bon llistat d'elements, poden configurar la identitat, la personalitat i l'ADN propi d'una marca ciutat. Així, la percepció i missatges que desperten en la ment de les persones en el moment que reben un impacte sobre aquell lloc són clau per a totes aquelles marques (serveis i/o productes) que vulguin estar vinculades a aquell espai geogràfic, que vulguin ser ambaixadores de tot l'univers que connota el lloc, o que s'hi vulguin apalancar en qualsevol dels actius estratègics que transmeten que aquests "placements". Cruïlla Barcelona, L'Occitane en Provence, FCB, L'Oreal Paris, Custo Barcelona, Carolina Herrera New York, ... i una llista que creix cada cop més, són exemples de marques-productes que s’han aliat amb marques-ciutat per potenciar el seu branding. L’aparició del naming de la ciutat al costat de la marca d’un producte ens porta a una associació de valors i emocions que es transfereixen al producte, i viceversa. Com es fa el cobranding entre marca-ciutat i marca-producte? Quins atributs té la marca Barcelona? Quins actius i valors de Barcelona són els que treballen per atraure talent i inversió a la ciutat? Quins són els beneficis d’associar una marca a una ciutat?

Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la propera sessió d'El Mirador Indiscret en la que comptarem amb Marc Puig com a moderador, Isabel Roig, directora general a Barcelona Centre de Disseny, Ricard Castellet, CCO a Barcelona Tech City i Gabriele Palma, Managing Director Casa Seat.

foto-isabel-roig-rodona-minIsabel Roig

Directora General a Barcelona Centre de Disseny

Nascuda a Barcelona el 1964. Diplomada en Turisme per la Universitat de Girona, i en Direcció de Màrqueting i Publicitat per l’Institut Superior de Màrqueting de Barcelona.

Des de l'any 2000, és la directora general del Barcelona Centre de Disseny (BCD), institució amb 45 anys d'experiència en la promoció del disseny com a factor de transformació per a la competitivitat, la sostenibilitat i la millora de la qualitat de vida de les persones.

La seva experiència professional anterior com a directora de màrqueting i comunicació en empreses de gran consum, industrials i de serveis li ha proporcionat  eines necessàries per establir estratègies d'èxit i innovació al centre.

El 2006 va fundar la Barcelona Design Week i actualment és membre de la junta directiva de la xarxa mundial World Design Weeks.

Ha estat membre de l’European Design Leadership Board nomenada per la Comissió Europea, i del 2013 al 2015 presidenta de BEDA (The Bureau of European Design Associations).

baixaRicard Castellet

CCO en Barcelona Tech City

Anteriorment va treballar també a BeRepublic, BeAgency, LetsBonus i Elogia. És llicenciat en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinador del Màster Màrqueting Digital a La Salle, Universitat Ramon Llull. Col·labora en el programa de ràdio Revolució 4.0 a Catalunya Ràdio.

Amb més de 15 anys d’experiència professional en el món digital, ha desenvolupat gran part de la seva carrera col·laborant en el llançament i consolidació de start-ups i en la digitalització de grans companyies. Té el social media, l’ecosistema de start-ups i la transformació digital les seves grans passions professionals.

 

foto-gabriele-palma-rodonaGabriele Palma

Managing Director Casa Seat

És llicenciat en Dret per la Universitat di Macerata i compta amb un Màster en Màrqueting i Comunicació per la Fundació CUOA. Va començar la seva carrera en el sector automoció l’any 1993, té una gran experiència en diferents mercats com Itàlia, Alemanya i Espanya.

La seva trajectòria s’ha desenvolupat a diferents grups automobilístics com SEAT, Renault,  Grup Daimler Chrysler – contribuint al llançament de la marca Smart – i a Mazda, on va exercir també com a director de Màrqueting en el mercat italià. Entre 2004 i 2008 va treballar també en el sector de la comunicació, com a director General al Grup Publicis Italia.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies