Borsa de Treball | Responsable web i administratiu/va

Josep Espín,

Borsa de Treball | Responsable web i administratiu/va


L’Associació per a l’Estudi del Moble (AEM), entitat sense ànim de lucre fundada el 2004 i amb seu a Barcelona, cerca responsable web i administratiu/va, amb perfil proactiu, polivalent i amb habilitats comunicatives. TASQUES WEB Web
  • Introducció de continguts a partir de plantilles ja creades: posts, pàgines, productes e-botiga  + anuncis marquesina, en català i castellà traduïts en WPML. Format responsiu pc/tablet/mòbil. Informació SEO: keywords, abstract...
  • Manteniment de continguts: revisar, actualitzar i neteja d’etiquetes i categories del Blog i productes anteriors a l’ebotiga. Relacionar entrades/productes entre ells.
  • Manteniment tècnic: actualitzacions plugins, temes, WP.
  •  Youtube: pujar vídeos AEM i afegir descripció general AEM i específica de cada activitat/vídeo, amb enllaços relacionats.
  • Coordinació del web amb la resta d'elements de comunicació: newsletter, xarxes, whatsapp AEM i premsa, si escau.
TASQUES DE SECRETARIA/ADMINISTRACIÓ Socis
  • Atenció al Soci i al no Soci
  • Captació de socis
Administració
  • Gestió de documents (organització, redacció, enviament i arxiu)
  • Coordinació i gestió d’agenda d’activitats  Planificació i gestió de la comunicació d’activitats Activitats (cursos, conferències, jornades, estudi 360º, viatges i visites)
  • Gestió d’organització d’activitats (planificació, execució i seguiment)
Publicacions
  •  Captació de publicitat
Publicació anual
  • Coordinació de textos
REQUISITS
  • Domini alt del català i castellà parlat i escrit
  • Domini Microsoft Office
  • Domini de WORDPRESS frontend i backend i del seu entorn: Elementor, Woocommerce, WPML. Creació de contingut i manteniment d'aquest i del lloc web.
  • Es valoraran altament coneixements HTMP, PHP, CSS, marketing digital i posicionament SEO
  • Coneixements d’Eslastic  Email (o plataforma d’emailing similar)
  • Valorable anglès B2
HORARI
  • Jornada parcial. Matins, de dilluns a divendres, de 09.00 h a 13.00 h
  • Contracte de substitució. Període temporal
  • Inici: setembre 2022
Enviar CV’s i, si escau, carta de recomanació, a info@estudidelmoble.com  

La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.

   [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies