Borsa de Treball | Responsable web i administratiu/va

Josep Espín,

Borsa de Treball | Responsable web i administratiu/va


L’Associació per a l’Estudi del Moble (AEM), entitat sense ànim de lucre fundada el 2004 i amb seu a Barcelona, cerca responsable web i administratiu/va, amb perfil proactiu, polivalent i amb habilitats comunicatives. TASQUES WEB Web
  • Introducció de continguts a partir de plantilles ja creades: posts, pàgines, productes e-botiga  + anuncis marquesina, en català i castellà traduïts en WPML. Format responsiu pc/tablet/mòbil. Informació SEO: keywords, abstract...
  • Manteniment de continguts: revisar, actualitzar i neteja d’etiquetes i categories del Blog i productes anteriors a l’ebotiga. Relacionar entrades/productes entre ells.
  • Manteniment tècnic: actualitzacions plugins, temes, WP.
  •  Youtube: pujar vídeos AEM i afegir descripció general AEM i específica de cada activitat/vídeo, amb enllaços relacionats.
  • Coordinació del web amb la resta d'elements de comunicació: newsletter, xarxes, whatsapp AEM i premsa, si escau.
TASQUES DE SECRETARIA/ADMINISTRACIÓ Socis
  • Atenció al Soci i al no Soci
  • Captació de socis
Administració
  • Gestió de documents (organització, redacció, enviament i arxiu)
  • Coordinació i gestió d’agenda d’activitats  Planificació i gestió de la comunicació d’activitats Activitats (cursos, conferències, jornades, estudi 360º, viatges i visites)
  • Gestió d’organització d’activitats (planificació, execució i seguiment)
Publicacions
  •  Captació de publicitat
Publicació anual
  • Coordinació de textos
REQUISITS
  • Domini alt del català i castellà parlat i escrit
  • Domini Microsoft Office
  • Domini de WORDPRESS frontend i backend i del seu entorn: Elementor, Woocommerce, WPML. Creació de contingut i manteniment d'aquest i del lloc web.
  • Es valoraran altament coneixements HTMP, PHP, CSS, marketing digital i posicionament SEO
  • Coneixements d’Eslastic  Email (o plataforma d’emailing similar)
  • Valorable anglès B2
HORARI
  • Jornada parcial. Matins, de dilluns a divendres, de 09.00 h a 13.00 h
  • Contracte de substitució. Període temporal
  • Inici: setembre 2022
Enviar CV’s i, si escau, carta de recomanació, a info@estudidelmoble.com  

La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.

   [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies