Barcelona International PR Meeting #6

Josep Espín,

Barcelona International PR Meeting #6


Call of Papers: Developing Public Relations: Entertainment, ethics, innovation, teaching, and territories

Barcelona International PR Meeting #6 Dies 29 i 30 de Juny, 2016

Barcelona International PR acaba de comunicar el call for papers d’enviament d’abstracts per al Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting #6.

Està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), juntament amb la Universitat de Waikato (Nova Zelanda) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Per aquesta propera edició serà benvingut tot aquell contingut que tingui a veure amb el desenvolupament de les Relacions Públiques contemporànies entorn a les àrees d’entreteniment, ètica, innovació, territoris o ensenyament.

Per una banda, en relació a l’entreteniment, la organització et suggereix desenvolupar idees o pràctiques necessàries que puguin ser un avantatge competitiu per operar, o com les relacions públiques han servit com a eina d’entreteniment fent ús de diferents figures de la televisió o política, i que necessiten una actualització continua per tal d’adaptar-se al seu context.

En relació a l'ètica, et recomana que argumentis que han fet bé les RRPP i que poden fer de millor. També, reflexionar si existeixen noves perspectives o pràctiques que puguin ser importades a les relacions públiques.

En l’àrea de la innovació, descriure si hi ha hagut història en l’aplicació d’aquesta en les relacions públiques i argumentar possibles noves direccions. O bé, que poden aprendre o adaptar les RRPP en termes d’innovació procedents d’altres camps.

En ensenyament, que hi ha de nou offline i online i com s’hauria de compartir i avaluar. Com l’ensenyament en aquest sector podria ser millor i quines diferències significatives existeixen amb els mètodes d’altres països.

Respecte als territoris, avaluar com les relacions públiques han de sobreviure i actuar davant d’amenaces com ara els danys en la imatge d’una organització i com afecta en la seva reputació.  Com a les RRPP els hi agradaria ocupar territoris desconeguts o bé, els que estan ocupats per altres disciplines. També, com les RRPP haurien de fer front a les amenaces i gestionar les oportunitats que els hi ofereix el social media.

Consulteu:https://www.marquetingicomunicacio.cat/wp-content/uploads/2015/10/CFP_BCNmeetingPR2016.pdf Estructura del abstract.

Teniu fins el 15 de febrer per enviar els vostres abstracts, i el 22 del mateix mes rebreu una notificació d’acceptació. La llengua del congrés serà l’anglès i per tant, tots els abstracts i les presentacions hauran de ser en aquesta llengua.

Per a més informació, podeu consultar la web del congrés: http://symposia.uoc.edu/prconference o escriure un e-mail a  prconference@uoc.edu

No et perdis aquesta oportunitat i participa!

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies