Barcelona International PR Meeting #6

Josep Espín,

Barcelona International PR Meeting #6


Call of Papers: Developing Public Relations: Entertainment, ethics, innovation, teaching, and territories

Barcelona International PR Meeting #6 Dies 29 i 30 de Juny, 2016

Barcelona International PR acaba de comunicar el call for papers d’enviament d’abstracts per al Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting #6.

Està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), juntament amb la Universitat de Waikato (Nova Zelanda) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Per aquesta propera edició serà benvingut tot aquell contingut que tingui a veure amb el desenvolupament de les Relacions Públiques contemporànies entorn a les àrees d’entreteniment, ètica, innovació, territoris o ensenyament.

Per una banda, en relació a l’entreteniment, la organització et suggereix desenvolupar idees o pràctiques necessàries que puguin ser un avantatge competitiu per operar, o com les relacions públiques han servit com a eina d’entreteniment fent ús de diferents figures de la televisió o política, i que necessiten una actualització continua per tal d’adaptar-se al seu context.

En relació a l'ètica, et recomana que argumentis que han fet bé les RRPP i que poden fer de millor. També, reflexionar si existeixen noves perspectives o pràctiques que puguin ser importades a les relacions públiques.

En l’àrea de la innovació, descriure si hi ha hagut història en l’aplicació d’aquesta en les relacions públiques i argumentar possibles noves direccions. O bé, que poden aprendre o adaptar les RRPP en termes d’innovació procedents d’altres camps.

En ensenyament, que hi ha de nou offline i online i com s’hauria de compartir i avaluar. Com l’ensenyament en aquest sector podria ser millor i quines diferències significatives existeixen amb els mètodes d’altres països.

Respecte als territoris, avaluar com les relacions públiques han de sobreviure i actuar davant d’amenaces com ara els danys en la imatge d’una organització i com afecta en la seva reputació.  Com a les RRPP els hi agradaria ocupar territoris desconeguts o bé, els que estan ocupats per altres disciplines. També, com les RRPP haurien de fer front a les amenaces i gestionar les oportunitats que els hi ofereix el social media.

Consulteu:https://www.marquetingicomunicacio.cat/wp-content/uploads/2015/10/CFP_BCNmeetingPR2016.pdf Estructura del abstract.

Teniu fins el 15 de febrer per enviar els vostres abstracts, i el 22 del mateix mes rebreu una notificació d’acceptació. La llengua del congrés serà l’anglès i per tant, tots els abstracts i les presentacions hauran de ser en aquesta llengua.

Per a més informació, podeu consultar la web del congrés: http://symposia.uoc.edu/prconference o escriure un e-mail a  prconference@uoc.edu

No et perdis aquesta oportunitat i participa!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies