Agència de comunicació busca executiu de comptes

Josep Espín,

Agència de comunicació busca executiu de comptes


Descripció del lloc de treball / tasques
  • Redacció de notes de premsa i gestió de mitjans.
  • Redacció de continguts web dels comptes assignats i dels propis.
  • Disseny de l’estratègia en XXSS dels comptes assignats així com la seva gestió i dinamització.
  • Reporting mensual i mesura de KPI’S.
  • Calendarització i gestió de continguts.
  • Organització i participació en els actes organitzats per l’agència.
  • Atenció al client: resposta a les necessitats, gestió de canvis, etc.
  • Gestionar, fidelitzar i oferir nous serveis als nostres clients.
  • Recerca i presentació de licitacions.
  • Elaboració i presentació de propostes i pressupostos.
  • Gestió de campanyes de comunicació, publicitat i patrocini.

Requisits i competències

  • Experiència mínima de 2 anys en agència de comunicació o similar.
  • Formació: Llicenciatura-Grau en Publicitat i Relacions Públiques.
  • Alta capacitat organitzativa.
  • Capacitat de redacció de continguts i notes de premsa.
  • Domini de català, castellà i anglès.
  • Coneixement de Wordpress.
  • Coneixements en publicitat en xarxes socials i Google adwords.
  • Domini del paquet MS Office.
  • Excel·lent comunicació oral i escrita.
S’ofereix
  • Horari laboral: jornada completa.
  • Remuneració segons les capacitats i experiència.
  • Contracte o possibilitat de col·laboracions puntuals.
  • Lloc de treball: Barcelona
Per a poder participar en els processos de selecció, cal que envieu el CV a jespin@colpublirp.com indicant la referència: Executiu de comptes[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies