Agència de comunicació busca executiu de comptes

Josep Espín,

Agència de comunicació busca executiu de comptes


Descripció del lloc de treball / tasques
  • Redacció de notes de premsa i gestió de mitjans.
  • Redacció de continguts web dels comptes assignats i dels propis.
  • Disseny de l’estratègia en XXSS dels comptes assignats així com la seva gestió i dinamització.
  • Reporting mensual i mesura de KPI’S.
  • Calendarització i gestió de continguts.
  • Organització i participació en els actes organitzats per l’agència.
  • Atenció al client: resposta a les necessitats, gestió de canvis, etc.
  • Gestionar, fidelitzar i oferir nous serveis als nostres clients.
  • Recerca i presentació de licitacions.
  • Elaboració i presentació de propostes i pressupostos.
  • Gestió de campanyes de comunicació, publicitat i patrocini.

Requisits i competències

  • Experiència mínima de 2 anys en agència de comunicació o similar.
  • Formació: Llicenciatura-Grau en Publicitat i Relacions Públiques.
  • Alta capacitat organitzativa.
  • Capacitat de redacció de continguts i notes de premsa.
  • Domini de català, castellà i anglès.
  • Coneixement de Wordpress.
  • Coneixements en publicitat en xarxes socials i Google adwords.
  • Domini del paquet MS Office.
  • Excel·lent comunicació oral i escrita.
S’ofereix
  • Horari laboral: jornada completa.
  • Remuneració segons les capacitats i experiència.
  • Contracte o possibilitat de col·laboracions puntuals.
  • Lloc de treball: Barcelona
Per a poder participar en els processos de selecció, cal que envieu el CV a jespin@colpublirp.com indicant la referència: Executiu de comptes[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies