Agència de comunicació busca executiu de comptes

Josep Espín,

Agència de comunicació busca executiu de comptes


Descripció del lloc de treball / tasques
  • Redacció de notes de premsa i gestió de mitjans.
  • Redacció de continguts web dels comptes assignats i dels propis.
  • Disseny de l’estratègia en XXSS dels comptes assignats així com la seva gestió i dinamització.
  • Reporting mensual i mesura de KPI’S.
  • Calendarització i gestió de continguts.
  • Organització i participació en els actes organitzats per l’agència.
  • Atenció al client: resposta a les necessitats, gestió de canvis, etc.
  • Gestionar, fidelitzar i oferir nous serveis als nostres clients.
  • Recerca i presentació de licitacions.
  • Elaboració i presentació de propostes i pressupostos.
  • Gestió de campanyes de comunicació, publicitat i patrocini.

Requisits i competències

  • Experiència mínima de 2 anys en agència de comunicació o similar.
  • Formació: Llicenciatura-Grau en Publicitat i Relacions Públiques.
  • Alta capacitat organitzativa.
  • Capacitat de redacció de continguts i notes de premsa.
  • Domini de català, castellà i anglès.
  • Coneixement de Wordpress.
  • Coneixements en publicitat en xarxes socials i Google adwords.
  • Domini del paquet MS Office.
  • Excel·lent comunicació oral i escrita.
S’ofereix
  • Horari laboral: jornada completa.
  • Remuneració segons les capacitats i experiència.
  • Contracte o possibilitat de col·laboracions puntuals.
  • Lloc de treball: Barcelona
Per a poder participar en els processos de selecció, cal que envieu el CV a jespin@colpublirp.com indicant la referència: Executiu de comptes[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies