Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí


El passat dimarts 5 de maig, va tenir lloc a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, el lliurament del  VI Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques a les doctores Silvia Sivera i Elisenda Estanyol.

Els encarregats d’entregar aquest premi a l’acte van ser el Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, i el Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. El Dr. Ferran Lalueza, director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació va donar la benvinguda i va conduir l'acte.

Després que el Dr. Lalueza donés la benvinguda, el degà del Col·legi (com a representant de la institució que organitza aquest premi) va agrair la seva presència a tots els assistents i també la tasca exercida pels membres del jurat del premi. En especial va donar les gràcies a les dues guardonades per les importants aportacions que han fet al sector de la comunicació amb els seus respectius projectes.

A continuació cadascuna d’elles va exposar un breu resum de la seva tesi.

La Dra. Silvia Sivera, va parlar sobre  el concepte del rumor en el seu treball: “Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria”.

En el seu discurs va destacar: "Per això, rebre el reconeixement del col·legi professional al qual pertanyo és, per a mi, el millor dels premis. I encara més, quan aquest col·legi està representat per un jurat d’una solvència i prestigis professionals indiscutibles. Que saben com és de difícil tenir idees, vendre-les i fer-les realitat."
premisilvia
 El magnífic Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, entregant a la Dra. Silvia Sivera el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Publicitat.
Tot seguit la Dra. Elisenda Estanyol,  va agraïr a: "tots els professionals de les relacions públiques que van accedir a ser entrevistats, tots ells directius amb agendes molt plenes però que van obrir-me les portes a conèixer com s’organitzen internament i com gestionen les seves agències".

En el seu treball: “Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”, remarca que el paper que juga aquest element, sent molt més important del que es pensa.

premielisenda

El Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, entregant a la Dra. Elisenda Estanyol el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Relacions Públiques.

També es va fer referència al Dr. Victor Curto per el seu accèssit en publicitat amb el treball: “Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas.”

Després de la intervenció de les guanyadores i l'entrega dels premis, el Rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Dr. Josep A. Planell Estany va concloure l'acte. Tot seguit es va oferir una copa de cava.

Més imatges de l'acte

Pots consultar el resum de les dues tesis fent clic a sobre de les portades:

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies