Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí


El passat dimarts 5 de maig, va tenir lloc a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, el lliurament del  VI Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques a les doctores Silvia Sivera i Elisenda Estanyol.

Els encarregats d’entregar aquest premi a l’acte van ser el Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, i el Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. El Dr. Ferran Lalueza, director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació va donar la benvinguda i va conduir l'acte.

Després que el Dr. Lalueza donés la benvinguda, el degà del Col·legi (com a representant de la institució que organitza aquest premi) va agrair la seva presència a tots els assistents i també la tasca exercida pels membres del jurat del premi. En especial va donar les gràcies a les dues guardonades per les importants aportacions que han fet al sector de la comunicació amb els seus respectius projectes.

A continuació cadascuna d’elles va exposar un breu resum de la seva tesi.

La Dra. Silvia Sivera, va parlar sobre  el concepte del rumor en el seu treball: “Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria”.

En el seu discurs va destacar: "Per això, rebre el reconeixement del col·legi professional al qual pertanyo és, per a mi, el millor dels premis. I encara més, quan aquest col·legi està representat per un jurat d’una solvència i prestigis professionals indiscutibles. Que saben com és de difícil tenir idees, vendre-les i fer-les realitat."
premisilvia
 El magnífic Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, entregant a la Dra. Silvia Sivera el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Publicitat.
Tot seguit la Dra. Elisenda Estanyol,  va agraïr a: "tots els professionals de les relacions públiques que van accedir a ser entrevistats, tots ells directius amb agendes molt plenes però que van obrir-me les portes a conèixer com s’organitzen internament i com gestionen les seves agències".

En el seu treball: “Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”, remarca que el paper que juga aquest element, sent molt més important del que es pensa.

premielisenda

El Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, entregant a la Dra. Elisenda Estanyol el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Relacions Públiques.

També es va fer referència al Dr. Victor Curto per el seu accèssit en publicitat amb el treball: “Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas.”

Després de la intervenció de les guanyadores i l'entrega dels premis, el Rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Dr. Josep A. Planell Estany va concloure l'acte. Tot seguit es va oferir una copa de cava.

Més imatges de l'acte

Pots consultar el resum de les dues tesis fent clic a sobre de les portades:

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies