Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí


El passat dimarts 5 de maig, va tenir lloc a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, el lliurament del  VI Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques a les doctores Silvia Sivera i Elisenda Estanyol.

Els encarregats d’entregar aquest premi a l’acte van ser el Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, i el Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. El Dr. Ferran Lalueza, director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació va donar la benvinguda i va conduir l'acte.

Després que el Dr. Lalueza donés la benvinguda, el degà del Col·legi (com a representant de la institució que organitza aquest premi) va agrair la seva presència a tots els assistents i també la tasca exercida pels membres del jurat del premi. En especial va donar les gràcies a les dues guardonades per les importants aportacions que han fet al sector de la comunicació amb els seus respectius projectes.

A continuació cadascuna d’elles va exposar un breu resum de la seva tesi.

La Dra. Silvia Sivera, va parlar sobre  el concepte del rumor en el seu treball: “Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria”.

En el seu discurs va destacar: "Per això, rebre el reconeixement del col·legi professional al qual pertanyo és, per a mi, el millor dels premis. I encara més, quan aquest col·legi està representat per un jurat d’una solvència i prestigis professionals indiscutibles. Que saben com és de difícil tenir idees, vendre-les i fer-les realitat."
premisilvia
 El magnífic Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, entregant a la Dra. Silvia Sivera el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Publicitat.
Tot seguit la Dra. Elisenda Estanyol,  va agraïr a: "tots els professionals de les relacions públiques que van accedir a ser entrevistats, tots ells directius amb agendes molt plenes però que van obrir-me les portes a conèixer com s’organitzen internament i com gestionen les seves agències".

En el seu treball: “Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”, remarca que el paper que juga aquest element, sent molt més important del que es pensa.

premielisenda

El Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, entregant a la Dra. Elisenda Estanyol el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Relacions Públiques.

També es va fer referència al Dr. Victor Curto per el seu accèssit en publicitat amb el treball: “Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas.”

Després de la intervenció de les guanyadores i l'entrega dels premis, el Rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Dr. Josep A. Planell Estany va concloure l'acte. Tot seguit es va oferir una copa de cava.

Més imatges de l'acte

Pots consultar el resum de les dues tesis fent clic a sobre de les portades:

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies