Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.

Josep Espín,

Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.


Acord entre el Col·legi i la revista Control per impulsar el sector de la Comunicació Publicitària

La revista Control donarà cobertura a l’activitat del Col·legi i addicionalment ambdues entitats organitzaran Esmorzars Sectorials mensuals.

Barcelona, 22 d'octubre de 2018. - El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha signat un acord de col·laboració amb la revista Control. L’acord busca l’impuls del sector de la comunicació publicitària a Catalunya mitjançant la cobertura i difusió de les activitats organitzades pel Col·legi, dins d’un marc de transformació de l’entitat que té com a gran objectiu tornar a posar Catalunya en el mapa del lideratge internacional del sector publicitari.

Addicionalment, ambdues entitats organitzaran uns Esmorzars Sectorials per aprofundir en temàtiques destacades del sector. Aquests esmorzars convidaran destacats professionals que permetran treure interessants conclusions per compartir amb la indústria publicitària. Sergi Nebot, director de Control a Barcelona, actuarà de moderador d’aquestes sessions i donarà cobertura dels punts destacats i principals conclusions d’aquestes trobades.

Antonio Traugott, director general del Col·legi, destaca la importància d’aquesta col·laboració “Volem tornar a Catalunya els aires de lideratge que va tenir fa dècades. Barcelona té un atractiu difícil de trobar al món, les empreses volen apostar per la ciutat, i  encara hi ha molt de talent. Des del Col·legi ens hem marcat com a objectiu despertar i engrescar el sector i en aquest sentit la col·laboració amb Control és un pas molt important per assolir aquesta meta”.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies