Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.

Josep Espín,

Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.


Acord entre el Col·legi i la revista Control per impulsar el sector de la Comunicació Publicitària

La revista Control donarà cobertura a l’activitat del Col·legi i addicionalment ambdues entitats organitzaran Esmorzars Sectorials mensuals.

Barcelona, 22 d'octubre de 2018. - El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha signat un acord de col·laboració amb la revista Control. L’acord busca l’impuls del sector de la comunicació publicitària a Catalunya mitjançant la cobertura i difusió de les activitats organitzades pel Col·legi, dins d’un marc de transformació de l’entitat que té com a gran objectiu tornar a posar Catalunya en el mapa del lideratge internacional del sector publicitari.

Addicionalment, ambdues entitats organitzaran uns Esmorzars Sectorials per aprofundir en temàtiques destacades del sector. Aquests esmorzars convidaran destacats professionals que permetran treure interessants conclusions per compartir amb la indústria publicitària. Sergi Nebot, director de Control a Barcelona, actuarà de moderador d’aquestes sessions i donarà cobertura dels punts destacats i principals conclusions d’aquestes trobades.

Antonio Traugott, director general del Col·legi, destaca la importància d’aquesta col·laboració “Volem tornar a Catalunya els aires de lideratge que va tenir fa dècades. Barcelona té un atractiu difícil de trobar al món, les empreses volen apostar per la ciutat, i  encara hi ha molt de talent. Des del Col·legi ens hem marcat com a objectiu despertar i engrescar el sector i en aquest sentit la col·laboració amb Control és un pas molt important per assolir aquesta meta”.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies